Як визначити цільову аудиторію

Час читання: 2 хвилин

Завдяки аналітиці ми можемо сформувати портрет цільової аудиторії та надалі оптимізувати рекламу, роблячи коригування ставок для різних сегментів трафіку. Для того, щоб правильно визначити портрет користувача, потрібно достатню кількість даних, тому в деяких нішах потрібно брати період кілька місяців. Ми використовуємо показник «коефіцієнт конверсій» у розрізі різних параметрів. Коефіцієнт конверсій обчислюється шляхом розподілу кількості конверсій на кількість сеансів. Він показує співвідношення кількості відвідувачів сайту, які вчинили на ньому цільову дію щодо загальної кількості відвідувачів.

  • Обчислюємо вік та стать. Заходимо на вкладку “Аудиторії> Демографічні дані> Вік/Стать”. Оскільки ми трохи змінили стовпці, забравши зайві, Analytics показує, що ми зробили свій звіт, але спеціально його робити не треба.

  • Заходимо “Аудиторії > Мобільні пристрої > Огляд” і дивимося показники коефіцієнта конверсії пристроїв.

  • Щоб знати, на який день тижня припадає найвищий коефіцієнт конверсії, зайдіть в “Джерела трафіку > Джерело/Канал”. Виберіть канал cpc (ви можете вибрати будь-який інший канал, який вас цікавить, ми аналізуємо за СРС). Виберіть додатковий параметр «Дні тижня». Цифра 0 – це неділя, 1 понеділок і так далі.

  • Розташування. Заходимо “Аудиторія > Географія > Розташування”. Найчастіше ми бачимо довгий список, в якому присутні сеанси (їх дуже мало) не з цільових положень. з 1-2 сеансами залишаться лише ті, які потрібні: Виберіть додатковий параметр “регіон” або “місто”, щоб розбити показники.

 

  •  

    Хочемо відзначити, що аналізувати потрібно не весь трафік, а окремо каналами, оскільки все може істотно відрізнятися. У нашому прикладі ми бачимо, що вищий коефіцієнт конверсії у чоловіків, вік 25-34 та 45-54, регіон – Одеська область та найвищий коефіцієнт конверсії у четвер. Тепер можемо скоригувати ставки для цих параметрів у Google Adwords. Підвищуємо ставки для перших двох позицій, для решти можна трохи знизити. Якщо обмежені бюджети, виключаємо показники з низьким коефіцієнтом конверсії. Наприклад, вікову категорію 65+ можна виключити.

     


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело