У нашому арсеналі є кілька освітніх проектів, які рекламуємо. Це і реклама різноманітних мовних курсів, і курсів дизайну, і реклама освітніх агентств, які допомагають отримувати навчання за кордоном.
Основні моменти, про які потрібно пам'ятати для успішної реклами бізнесу у сфері освіти:
-
вибір відповідних інструментів. Потрібно пробувати різні: таргетована реклама в соц. мережах, відеореклама на Youtube, та старий добрий пошук Google теж ніхто не скасовував;
-
активне опрацювання ЦА (цільової аудиторії), її сегментація. Не варто забувати, що користувачі, які приймають рішення і ті, хто користуватиметься послугами, не завжди одні й ті самі. Наприклад, батьки можуть зацікавитися додатковим навчанням для дітей, а роботодавець підвищенням кваліфікації для співробітників;
-
чим складніший продукт і холодніший користувач, тим більше має бути вирва. Не нехтуйте цим, ведіть користувача поетапно до покупки. Користувач найчастіше не відразу зважитися на курс, наприклад. Необхідна не одна точка торкання з потенційним клієнтом, і при кожному торканні посил буде різним. На прикладі одного з таких проектів покажемо, як Сovid-19 вплинув на освітню тематику та особливості її просування.
Тематика - Освіта
Географія - Україна
Інструменти - Google Ads, Facebook Ads
До "ковіду" ми вже кілька років успішно працювали з одним освітнім проектом. Результати були добрими, але нас не влаштовувала нестабільність у показниках, це пояснювалося досить вузькою ЦА.
Прийшов травень 2020, всі були збентежені кілька місяців і бізнес, і потенційні клієнти. Це буде видно на графіках нижче. Але головне вчасно зреагувати, всі пішли в онлайн і навчання з освітою, звичайно, теж.
А для нас це означало більше можливостей для розвитку проекту, а саме:
- розширення аудиторії. Можна було б подумати, що лише через розширення ГЕО (регіону показу реклами), але насправді не лише. Хтось нарешті зважився на навчання тому, що онлайн зручніше, а в когось з'явилося більше часу;
- посил та УТП (унікальна торгова пропозиція) в оголошеннях потрібно було модернізувати. Нова аудиторія, оновлений продукт, відповідно потрібні інші оффери (пропозиції);
- і звичайно ж більше можливостей для тестування, це не може не тішити.
Нижче графік із платного трафіку за 2019, 2020 та неповний 2021 рік:
Кількість конверсій (цільових дій на сайті) значно зросла, починаючи з 2020 року, вартість конверсії впала.
Подивимося у розрізі інструментів:
Google Ads:
Facebook Ads:
У випадку з обома інструментами вдалося досягти значного зростання та стабілізації показників конверсійності.
Таким чином, несприятлива зовнішня ситуація, пов'язана з подіями 2020 року, спонукала до розвитку бізнесу у сфері освіти, а гнучкий підхід забезпечив зростання ефективності рекламних кампаній.