
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Більше половини населення планети використовує соціальні мережі. При цьому користувачі заходять в соц. мережі зовсім не для того, щоб переглядати заспамлену рекламою стрічку. Вони приходять туди, щоб поспілкуватися, відволіктися, отримати інформацію. Тому отримувати цільовий трафік і прибуток з соц. медіа – справжнє мистецтво, яке полягає в ряді специфічних знань і умінь.
Фахівцеві необхідно чітко розуміти, де, коли, кому і що показувати, щоб товари і послуги, які просувають, знайшли свого потенційного клієнта. Налаштування показу оголошень в соціальних мережах називається таргетованою рекламою, яка полягає в:
Велика кількість користувачів соціальних мереж говорить про можливість отримання прибутку з цього джерела. Наше агентство володіє високою експертизою в управлінні рекламою в соц. мережах, особливо, в таргетованій рекламі у «Фейсбук» і «Інстаграм».
Зазвичай в комплексі з контекстною рекламою в Google/Yandex кампанії в Фейсбук/Інстаграм приводять до високих результатів, значно збільшуючи продажі компанії.
Складність робіт по створенню і веденню реклами в мережі Інтернет, зокрема, в соціальних мережах, залежить від тематики та ніші бізнесу. Враховується специфіка продукту, рівень конкуренції, цінова політика і ряд інших факторів, які можуть ускладнювати або спрощувати роботу маркетологу.
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
Ведемо рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс країни.
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.
Знизили на 32% ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами в Facebook.