
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Не існує гарантованого методу значного збільшення конверсії сайту. Проте, існують механіки, які допомагають виявляти потенційні зони росту. Одна з них – проведення А/В-тестувань.
А/В- експеримент – це порівняння 2-х і більше елементів, які знаходяться в однакових умовах, з метою виявлення найбільш вдалого варіанту. Найчастіше результати таких екпериментів показують, за рахунок чого можна підвищити конверсійність сайту і, відповідно, здешевити розміщення реклами в Інтернеті.
Гіпотези, що можна поліпшити на сайті, що може працювати не дуже добре, налаштування тестованих елементів (зміна дизайну/тексту/розташування або ін.), час.
В результаті тестування ми отримуємо звіт, в якому показується, який з варіантів виграв, і тоді можна з упевненістю вносити правки на сайт. Або ж нічого не робити, якщо переміг вихідний варіант сайту і спробувати висунути нову гіпотезу.
Детальніше про тестування на сайті читайте в нашому кейсі «Як за допомогою Google Optimize підвищити продажі в 2 рази».
A / B-експерименти на сайті проводяться за допомогою інструменту Google Optimize.
від 72 у.е. (1999 грн) (оплата при позитивному результаті)
Ми також проводимо A/B-експерименти в рекламних акаунтах (Google, Facebook). Ця послуга безкоштовна (при замовленні контекстної і / або таргетованої рекл.), так як є невід’ємною частиною оптимізації кампанії.
Дуже корисно, крім якісної оптимізації рекламних кампаній по контексту, проводити над ними експерименти. Принцип той же: береться вихідна кампанія в якості варіанту А, в неї вносяться зміни, які, ймовірно, призведуть до кращих показників – це варіант В. Можна вибирати відсотковий розподіл показів і бюджету оголошень А / В, наприклад 50/50; тривалість експерименту.
Що в підсумку: А / В-тести допомагають отримати однозначну відповідь на припущення (ваші, маркетолога, спеціаліста по контекстній рекламі) щодо роботи окремих елементів сайту, налаштувань націлювання тощо. Отримавши результат, ви зможете вибрати той варіант, який 100% підвищить конверсійність сайту / рекламної кампанії.
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента. Географія – Західна Європа.
Ведемо високорентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс країни.
За 2019 год + 50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.
Знизили на 32% ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами в Facebook.