Бізнес в інтернеті
-
-
Сезонні рекламні кампанії – що і як робити
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги. -
Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉
-
-
Інтернет-реклама: інхаус фахівець чи агенція на аутсорсі?
Інтернет-реклама: інхаус спеціаліст чи рекламна агенція на аутсорсі?
-
Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу
Смішні та не дуже міфи про маркетинг та рекламу в інтернеті.
-
Анатомія сайту, що продає: як досягти високої конверсії?
Що потрібно врахувати при створенні свого сайту, щоб отримувати високий результат у вигляді продажів та витрачати на рекламу мінімальний бюджет.
-
Реклама у Viber: варіанти розміщення
Способы размещения рекламы в Вайбере (Viber).
Часті питання
-
-
Що потрібно для запуску реклами?
Від Вас потрібно лише заповнити бриф (надати вхідні дані), а також періодично давати зв’язок за фактичними онлайн-продажами.
-
Які гарантії я отримаю?
Ми гарантуємо налаштування реклами під високі показники ефективності та рентабельності для Вашого бізнесу.
-
Що таке оптимізація реклами?
Це робота з покращення результатів – збільшення кількості конверсій (дзвінків, заявок, покупок через сайт) та зниження їх вартості.
Підписуйтесь на новини!
Отримуйте статті, кейси і новини про контекстну рекламу і успішному веденні бізнесу в інтернеті. Ніякого спаму, тільки найсвіжіше і актуальне!
Новини інтернет-маркетингу
-
Як Штучний Інтелект трансформує контекстну рекламу: сучасні можливості та перспективи
Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.
-
-
-
-
-
-
Google Ads: три попередження, та блокування рекламного кабінету
Google: три предупреждения, и блокировка рекламного кабинета. Google Ads анонсировал запуск пилотного проекта, направленного на борьбу с нарушениями рекламной политики сервиса.
-
Facebook впроваджує нову опцію оптимізації контенту
Facebook внедряет новую опцию оптимизации рекламного контента под каждого пользователя
Наші кейси
-
Коли чекати результатів від реклами?
Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.
-
-
-
-
-
-
-
Про рекламу в інтернеті
-
-
-
-
Кейс: “Розваги у VR”_UA
Про те, як обрана рекламна стратегія впливає на результат. Зниження вартості конверсії у 3,9 разів.
-
Оповідь про те, чому реклама не працює або Реклама, як індикатор бізнесу
Почему контекстная или таргетированная реклама может не давать достаточного результата – разберём в этой статье. Возможные причины и что с этим делать!
-
Кому потрібна контекстна реклама, а кому таргетована?
Що вибрати: контекстну рекламу Google або таргетовану рекламу в соцмережах Facebook та Instagram? Питання з одного боку складне, з іншого – просте. Чому, що і як – читайте у статті 🙂
-
Коли почне окупатись контекстна реклама?
Ми не втомлюємося розповідати, як непросто вести прибуткову для бізнесу рекламу. У цій статті розкривається скільки часу потрібно після запуску кампаній, щоб вивести їх на рентабельний рівень.
-
Ключові слова не дорівнює пошукові запити
Что такое поисковые запросы и ключевые слова в контекстной рекламе и почему важно знать отличия этих понятий – ответы в статье.