А/Б-тест стратегій ставок: -40% бюджету +55% результату.

Час читання: 2 хвилин

Ділимося вистражданим кейсом. Чому вистражданим? Тому що тестували довго, складно, але результат перевершив усі очікування. Деталі – нижче.

Реклама на Пошуку Google, продукт - не називатимемо)), геолокація - Франція, 2020 рік.

Кампанія працювала на ручних ставках, результат - непоганий, цілком можна порівняти з результатом "сусідніх" рек. кампаній в обліковому записі, але припускали, що вартість отримання конверсії (ліда) можна знизити ще! Відповідно пішла класична низка гіпотез та тестувань. Упускаємо всі численні проведені експерименти, зупинимося на останньому, який найпоказовіший, результативніший і найголовніше репрезентативний (хто товаришує зі статистикою, зрозуміє важливість останнього)).

Отже, з кінця зими 2020 року почали тестувати автоматизовані стратегії призначення ставок - так би мовити стратегії, засновані на машинному навчанні системи.

У більшості випадків, ми не запускаємо нові фішки рекламних сервісів без тестування, тому всі гіпотези проходять через А/Б-тести, і за результатами або відсікаються або приймаються та впроваджуються в рекламних кампаніях.

Тестували найпопулярніші в контекстній рекламі автостратегії Google Ads:

  • максимум конверсій
  • рентабельність інвестицій
  • цільова ціна за конверсію

У нашому випадку для кожного тесту потрібен період не менше одного місяця, щоб зібралася достатня кількість статистики для статистично вірного висновку і прийняття рішення ЗА або ПРОТИ.

Підготували А/Б-тест: кампанію поділено на вихідну (з ручними ставками) та експериментальну (автостратегію), трафік між ними ділився 50% на 50%, результати відповідно повинні бути чистими та правильними :)

Запустили тест. І тут:

- Тук-тук!

- Хто там?

- Covid-19!

- <kby rfrjuj [htyf!  :((((  (такими були наші емоції)

На невиразний період карантину рекл. кампанії були припинені, і тестування на жаль теж. Накопичена статистика вже не мала цінності, час загублено. Пауза.

З травня кампанії запустилися і ми знову запустили А/Б-тест. Тестували стратегію "Максимум конверсій". Кампанії запустилися після паузи не дуже добре, всі показники просіли, тому для тестування збирали дані близько двох з половиною місяців. Результат - дана стратегія спрацювала гірше за ручне управління. Тому тестування продовжуємо.

Наступний тест – тест стратегії "Цільова рентабельність інвестицій". Вклалися в 1,5 місяці, результат - знову гірше, ніж було.

Не зупиняємося! Наступний тест – цільова ціна конверсії. А/Б-тест із тим самим розподілом трафіку - 50% на вихідну, 50% - на експериментальну кампанію.

Результати були дуже добрі! Але ми вирішили перевірити ще одну гіпотезу в більш простому експерименті - не в паралельному тестуванні, а в послідовному (хоча він і менш точний) - тобто, після проведеного А/Б-тестування залишили працювати вихідну кампанію деякий час, а через 3 тижні ( даних вже було достатньо) її призупинили та запустили повноцінно нову РК. І порівняли показники.

Ділимося статистикою, як працювала нова кампанія з новою стратегією та які результати отримані.

Нижче – скріншот. Щоб простіше сприймати - виділили показники ДО та ПІСЛЯ кольорами:

  • було: 5,6 конверсій по 64 євро;
  • стало: 8,8 конверсій по 25 євро;

Уточнення: у таблиці не видно кількість трафіку, але його достатньо для оцінки результату та висновків.

Підсумок: знайдено стратегію, яка в даному випадку дає істотно кращий результат, ніж інші: 57% - зростання кількості конверсій при 39% зниження їх ціни.

Усім - конверсій! :)

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: