Кейс: "Травневі тури" (турагентство)

Час читання: 2 хвилин

Канал просування: контекстна реклама (Google Adwords)

Клієнт: туристична агенція

ГЕО: Україна (без зони АТО та Криму)

Тривалість кампанії: 28 березня – 28 квітня (2017)

Мета: отримання максимальної кількості конверсій у межах виділеного клієнтом рекламного бюджету.

Результат: зростання кількості конверсій – на 171%, зниження вартості конверсії – в 2,5 рази.

Оскільки, відстежувати прямі конверсії технічної можливості не було, для оптимізації рекламних кампаній використовувалися зважені конверсії – сума мікроконверсій з урахуванням їхньої значимості (ваги).

Використовувалася наступна мета:

1.    Клік за кнопкою «Замовити тур».

2.   Клік по кнопці «Де купити тур».

3.    Клік по кнопці «Дізнатися вартість».

4.    Переглянуто понад 10 турів.

КУК – кількість умовних/зважених конверсій (зважений показник, що враховує всі цільові дії з урахуванням їхньої значущості); ЦУК – ціна умовної/зваженої конверсії.

Були налаштовані кампанії у пошуку, КМС, а також кампанія з Ремаркетингу. Спочатку найефективнішою була пошукова кампанія. Однак після оптимізації найкращий результат дав медійний ремаркетинг. Так як бюджет був досить невеликий, далі тестувати не стали і залишок бюджету був перерозподілений на користь ремаркетингу. Групи всередині кампанії були поділені за країнами та за терміном участі.

Що стосується КМС – для забезпечення необхідної кількості трафіку були потрібні порівняно високі ставки, при цьому коефіцієнт конверсії значно програвав кампаніям у пошуку та ремаркетингу. Після першого тижня тестування, кампанія в контекстно-медійній мережі була повністю відключена, для максимально ефективного розподілу рекламного бюджету, що залишився.

Результат:

Перший тиждень: Кількість зважених конверсій – 85,20 Ціна виваженої конверсії – 10,44 грн;

Останній тиждень: Кількість зважених конверсій – 231,40 Ціна виваженої конверсії – 4,45 грн.

 

 


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело