-20% ціни ліда за допомогою аудиторного націлення

Час читання: 4 хвилин

Кейс наочно показує приклад аудиторного націлення і як із ним можна працювати.

Хоч за вікном і 21 століття, але стереотипи засіли в голови дуже глибоко - коли йдеться про пошукові кампанії всі рекламодавці в один голос кажуть: - А, так це ж про ключові слова!

Але праві вони будуть лише частково, тому що так, ключові слова - це один із націлень у пошуковій кампанії, без якого вона просто не почне працювати. Це технічний аспект.

Але на сьогоднішній момент цього недостатньо для ефективних рекламних кампаній та отримання високого ROI. Рівень конкуренції у пошуку Google дуже високий, відповідно, якщо ми хочемо отримувати максимум із рекламного бюджету, потрібно чітко потрапити рекламними меседжами до цільової аудиторії. І просто додати у пошукову кампанію ключові слова – цього буде мало. І ось чому.

Почнемо із ЦА. Кого ми визначаємо як цільову аудиторію!? Якщо ми визначимо, що наша цільова аудиторія – це М+Ж, від 18 до 65+, які вводять у пошуку Google підібрані нами ключові фрази, ми помиляємося не на свою користь. І дуже сильно.

Минули часи. Нині, щоб успішно продавати свої товари та послуги в інтернеті, потрібно точніше визначати та "цілитися" в ЦА. Нині цільова аудиторія, готова купувати в нас, тобто, яка з найбільшою ймовірністю здійснить конверсію на нашому сайті може виглядати вже ось так:

ЦА = жінки від 25 до 44, без дітей, з Одеси, з Android, інтереси - "Подорожі", "Спортивні заходи", "Страхування здоров'я", "Бізнес-туризм".


 

З кожним роком ключові слова в пошукових рек. кампаніях стають дедалі більше технічною складовою, і перестають бути ефективним таргетом. Дедалі більше акцент зміщується у бік аудиторного націлення

 

І коли ми залучимо до рекламної кампанії такий аудиторний таргет і до цих характеристик додамо ще й ключові слова, що підходять нам - тоді у нас є набагато більше шансів потрапити до тих споживачів, які нам дійсно потрібні. Але це все ускладнюється тим, що для визначення ЦА потрібні вихідні дані - тобто хто саме у нас добре конвертується, де дізнатися їх характеристики та інтереси. Основні параметри ЦА можна взяти при аналізі продажів, частина - зі статистики сайту, а ось більш глибокі характеристики можна отримати через рекламну аналітику - збирати дані та аналізувати, причому постійно - системно і регулярно.

Давайте покажемо це на практиці.

Тематика - наручні швейцарскі годинники.

Географія - західний ринок.

Пошукові рекламні кампанії.

Додані та відпрацьовані роками відповідні цільові ключові фрази. Тут усе зрозуміло.

Далі додаємо для спостереження інтереси користувачів, доступних в рекламному сервісі. І додаємо не тільки ті, які, як нам здається, підійдуть, але й інші, які можуть навіть на перший погляд бути антагоністами за логікою.

Для клієнта ми додали близько 10 аудиторних інтересів із налаштуванням "Спостереження". Це дозволяє спочатку поспостерігати, а потім уже, коли вимальовуватиметься картина за їхньою результативністю, приймати рішення щодо подальшої стратегії.

Отже, додаємо і чекаємо, коли буде достатньо статистики щодо кожного доданого інтересу – так ми зможемо зробити максимально точніші висновки. Деяким кампаніям знадобиться кілька тижнів, а деяким місяці, виходячи з популярності продукту та швидкості надходження трафіку та статистики.

У рекламних кампаніях клієнта для цього нам знадобилося кілька місяців - тут ми зробили запас накопичення даних, щоб висновки були супер точними.

Нижче - скріншот із рекламної кампанії (деякі конфіденційні дані ми приховали):

Отже, тут видно додані аудиторні інтереси. Тобто кампанія працює за ключовими словами, але система розподіляє трафік і за інтересами.

У середньому по даній рекламній кампанії вартість залучення конверсії/ліда (CPL) була близько 30 євро. Як видно у верхньому рядку вартість конверсії у користувачів з інтересом "Ювелірні вироби та годинник" - 24 євро, а ось автолюбителі дають конверсію по 35 євро. При чому і перші, і другі приходять за одними й тими самими ключами! Як же так, резонно виникає питання? Виявляється, не всі фломастери на смак однакові!)) Хоч ключові слова й ті самі, але конвертується аудиторія з різними інтересами по-різному. Найчастіше різниці 100%-200% не буде, але 20-30% - легко!

Йдемо далі.

Той самий скріншот, але дивимося на CPL (вартість конверсії) по "Покупці предметів розкоші", вона дорівнює - 42,6 євро. А CPL за інтересом "Любителі економити на покупках" - 13,9 євро!!

Нагадаю, що сфера - дорогі швейцарські годинники! І здавалося б, що все має бути навпаки - аудиторія з більш багатим інтересом повинна конвертуватися краще в цій сфері. Чому так відбувається? Зазначу два моменти - по-перше, потрібно будувати різні гіпотези і перевіряти ще раз їх, і цілком ймовірно, що ви знайдете зону зростання там, де не особливо її чекали. І по-друге, цілком можливо, що багато конкурентів у своїх пошукових рекламних кампаніях також використовують націлення на інтерес "Покупці предметів розкоші" та аукціон по ньому банально перегрітий і ставки за клік (CPC) високі і відповідно маємо дорогий лід.

Також не можна відкидати варіант, що пошукова система в категорії "Любителі економити на покупках" записує цілком активних шопоголіків, які шерстять інтернет у пошуках низької ціни, але при цьому вони і часто купують і вони можуть бути нашими потенційними клієнтами - машинний інтелект Google розумний, але в кишеню користувачеві не зазирне, і цілком можливо, що в цій аудиторії перебувають платоспроможні люди і ... може перейменувати її в "Любителі шопінгу"? :)

Які висновки напрошуються?

Все банально. По-перше, тестувати абсолютно все, тестування - це запорука зниження ціни конверсії. Ось, до речі, один із цікавих кейсів з А/Б-тестування – А/Б-тест стратегій ставок: -40% бюджету, +55% результату. По-друге, використовувати максимально доступний функціонал рекламних сервісів. По-третє, щоб досягати прийнятних результатів у пошуковій рекламі за нинішнього рівня конкуренції вже недостатньо просто додати і налаштувати ключові слова, на арені давно аудиторний таргетинг, і нам потрібно чітко визначати цільову аудиторію і максимально точно намагатися до неї потрапити своїм рекламним меседжем.

Тестуйте все, що можна – стратегії, підходи, фрази, націлення, креативи, посадкові сторінки, тексти, заголовки. Без проведення тестування жодна реклама не вийде на свій максимум!

А який отриманий результат всього цього? Розповідаю. За півроку збору даних, аналізу та внесення відповідних коригувань до рек. кампанії перебираючи і тестуючи різні категорії інтересів ЦА, нам вдалося знизити ціну конверсії на 20% за інших рівних умов (ми максимально намагалися враховувати вплив інших факторів, робити відповідні поправки "на вітер", щоб отримати максимально чисті та точні результати).

Насамкінець хочу відзначити, що використання аудиторних інтересів - це не єдиний спосіб впливати на ціну ліда. Є ще багато цікавих можливостей в аудиторному таргетингу, але це вже зовсім інша історія..!))

Усім - конверсій! :)

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.