А/Б-тест стратегій ставок: -40% бюджету +55% результату.

Час читання: 2 хвилин

Ділимося вистражданим кейсом. Чому вистражданим? Тому що тестували довго, складно, але результат перевершив усі очікування. Деталі – нижче.

Реклама на Пошуку Google, продукт - не називатимемо)), геолокація - Франція, 2020 рік.

Кампанія працювала на ручних ставках, результат - непоганий, цілком можна порівняти з результатом "сусідніх" рек. кампаній в обліковому записі, але припускали, що вартість отримання конверсії (ліда) можна знизити ще! Відповідно пішла класична низка гіпотез та тестувань. Упускаємо всі численні проведені експерименти, зупинимося на останньому, який найпоказовіший, результативніший і найголовніше репрезентативний (хто товаришує зі статистикою, зрозуміє важливість останнього)).

Отже, з кінця зими 2020 року почали тестувати автоматизовані стратегії призначення ставок - так би мовити стратегії, засновані на машинному навчанні системи.

У більшості випадків, ми не запускаємо нові фішки рекламних сервісів без тестування, тому всі гіпотези проходять через А/Б-тести, і за результатами або відсікаються або приймаються та впроваджуються в рекламних кампаніях.

Тестували найпопулярніші в контекстній рекламі автостратегії Google Ads:

  • максимум конверсій
  • рентабельність інвестицій
  • цільова ціна за конверсію

У нашому випадку для кожного тесту потрібен період не менше одного місяця, щоб зібралася достатня кількість статистики для статистично вірного висновку і прийняття рішення ЗА або ПРОТИ.

Підготували А/Б-тест: кампанію поділено на вихідну (з ручними ставками) та експериментальну (автостратегію), трафік між ними ділився 50% на 50%, результати відповідно повинні бути чистими та правильними :)

Запустили тест. І тут:

- Тук-тук!

- Хто там?

- Covid-19!

- <kby rfrjuj [htyf!  :((((  (такими були наші емоції)

На невиразний період карантину рекл. кампанії були припинені, і тестування на жаль теж. Накопичена статистика вже не мала цінності, час загублено. Пауза.

З травня кампанії запустилися і ми знову запустили А/Б-тест. Тестували стратегію "Максимум конверсій". Кампанії запустилися після паузи не дуже добре, всі показники просіли, тому для тестування збирали дані близько двох з половиною місяців. Результат - дана стратегія спрацювала гірше за ручне управління. Тому тестування продовжуємо.

Наступний тест – тест стратегії "Цільова рентабельність інвестицій". Вклалися в 1,5 місяці, результат - знову гірше, ніж було.

Не зупиняємося! Наступний тест – цільова ціна конверсії. А/Б-тест із тим самим розподілом трафіку - 50% на вихідну, 50% - на експериментальну кампанію.

Результати були дуже добрі! Але ми вирішили перевірити ще одну гіпотезу в більш простому експерименті - не в паралельному тестуванні, а в послідовному (хоча він і менш точний) - тобто, після проведеного А/Б-тестування залишили працювати вихідну кампанію деякий час, а через 3 тижні ( даних вже було достатньо) її призупинили та запустили повноцінно нову РК. І порівняли показники.

Ділимося статистикою, як працювала нова кампанія з новою стратегією та які результати отримані.

Нижче – скріншот. Щоб простіше сприймати - виділили показники ДО та ПІСЛЯ кольорами:

  • було: 5,6 конверсій по 64 євро;
  • стало: 8,8 конверсій по 25 євро;

Уточнення: у таблиці не видно кількість трафіку, але його достатньо для оцінки результату та висновків.

Підсумок: знайдено стратегію, яка в даному випадку дає істотно кращий результат, ніж інші: 57% - зростання кількості конверсій при 39% зниження їх ціни.

Усім - конверсій! :)

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.