Автостратегії Google. Чи працює машинний інтелект без людини?

Час читання: 2 хвилин

Всім відомо, що реклама від Google може працювати або на ручних ставках, або на автостратегії. З моменту презентації Гуглом розумних стратегій у бізнес-колах  постійно дискутують, мовляв, тепер все просто, втручання людини в рекламну кампанію більше непотрібно, типу достатньо налаштувати все і запустити, а машинний інтелект Google все зробить далі сам. Весь бізнес зрадів, маркетологи замість плакати – сміялися.

Давайте на простому прикладі подивимось, як працюють автостратегії Google, чи впливає там на щось людина і якщо так, то який результат.

Дано: cтабільно працююча пошукова рекламная кампанія в Гуглі, працює на автостратегії – «Максимум конверсій».

Скріншот-1:

автостратегія Google Максимум конверсій

Бачимо, що у суботу та неділю клієнт отримує занадто дорогі звернення/дзвінки (ліди), ніж в інші дні. При середній вартості отримання ліда 30 грн субота дає ліди по 44 грн, неділя – аж по 66 грн. Вдвічі дороже за середню вартість..!

У чому взагалі сенс автостратегій? Це пошук максимальної кількості лідів для клієнта за мінімальною їх ціною. Тобто ідеал, до якого прагне кожен маркетолог (і бізнес також, тільки він про це не знає:) – це коли всі рекламні канали та всі сегменти трафіку приносять конверсії за однаковою ціною! Це означає, що стратегія вірна, налаштування – вірні, повна маркетингова іділія)

Отже питання – навіщо клієнту ліди по 44 та 66 гривень на вихідних, якщо в інші дні ліди йдуть набагато дешевші, наприклад у вівторок вартість отримання ліда – 22 грн!

Що робимо! Хоча Правила Google, гуглівський саппорт та деякі «досвідчені» маркетологи твердять, що використання ручних коригувать ставок (мультиплікаторів) в роботі автостратегії ігноруються системою, ми всупереч беремо та проставляємо мультиплікатори (слава Богові та Googlу технічно це можливо). Для суботи знижуємо ставки на -35%, для неділі -70%. Більше нічого не чіпаємо – даємо машинному інтелекту Гугла час аби отямитись і пристосуватись до наших ручних коригувань.

Минають дні, тижні, збирається достатня кількість статистики. Дивимося, що отримали в результаті.

Скріншот-2:

автостратегія Google Максимум конверсій з мультиплікаторами

Бачимо, що вартість ліда в суботу у порівнянні з попередніми значеннями знизилася з 44 грн до 42 грн, а у неділю – з 66 грн до обнадійливих 30 грн! А загальна середня вартість конверсії впала з 30 до  27 грн, 10%... Тобто, ручні мультиплікатори спрацювали, суттєво і в кращий бік – покращення очевидне.

А що якщо ми зробимо в цій кампанії такі маніпуляції не лише на рівні днів тижня, а також  на рівні типів пристроїв (моб/ПК), часу доби, соц.-дем. характеристик (М/Ж, вік), геолокації тощо?

А потім усе це зробимо в решті рекл. кампаніях клієнта!? То результатом такої роботи буде, по-перше, зниження рекл. витрат на 20-40%, по-друге, при системності таких маніпуляцій клієнт буде завжди отримувати максимальний результат за найнижчою ціною.

Що таке 20-40% для бізнеса? При бюджеті 100 тис грн/міс., це 20-40тис грн… Багато це чи мало – кожен вирішує самостійно. Чи можна довіряти цьому одному окремому кейсу? Можна - подібне ми спостерігаємо з моменту появи автостратгій, здається з 2017 року, а це лише один з показових прикладів, яким вирішили поділитися.

Чому автостратегії допускають подібні «перекоси» в роботі – гарне питання до Гугла.

Всім конверсій!)

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.