Всім відомо, що реклама від Google може працювати або на ручних ставках, або на автостратегії. З моменту презентації Гуглом розумних стратегій у бізнес-колах постійно дискутують, мовляв, тепер все просто, втручання людини в рекламну кампанію більше непотрібно, типу достатньо налаштувати все і запустити, а машинний інтелект Google все зробить далі сам. Весь бізнес зрадів, маркетологи замість плакати – сміялися.
Давайте на простому прикладі подивимось, як працюють автостратегії Google, чи впливає там на щось людина і якщо так, то який результат.
Дано: cтабільно працююча пошукова рекламная кампанія в Гуглі, працює на автостратегії – «Максимум конверсій».
Скріншот-1:
Бачимо, що у суботу та неділю клієнт отримує занадто дорогі звернення/дзвінки (ліди), ніж в інші дні. При середній вартості отримання ліда 30 грн субота дає ліди по 44 грн, неділя – аж по 66 грн. Вдвічі дороже за середню вартість..!
У чому взагалі сенс автостратегій? Це пошук максимальної кількості лідів для клієнта за мінімальною їх ціною. Тобто ідеал, до якого прагне кожен маркетолог (і бізнес також, тільки він про це не знає:) – це коли всі рекламні канали та всі сегменти трафіку приносять конверсії за однаковою ціною! Це означає, що стратегія вірна, налаштування – вірні, повна маркетингова іділія)
Отже питання – навіщо клієнту ліди по 44 та 66 гривень на вихідних, якщо в інші дні ліди йдуть набагато дешевші, наприклад у вівторок вартість отримання ліда – 22 грн!
Що робимо! Хоча Правила Google, гуглівський саппорт та деякі «досвідчені» маркетологи твердять, що використання ручних коригувать ставок (мультиплікаторів) в роботі автостратегії ігноруються системою, ми всупереч беремо та проставляємо мультиплікатори (слава Богові та Googlу технічно це можливо). Для суботи знижуємо ставки на -35%, для неділі -70%. Більше нічого не чіпаємо – даємо машинному інтелекту Гугла час аби отямитись і пристосуватись до наших ручних коригувань.
Минають дні, тижні, збирається достатня кількість статистики. Дивимося, що отримали в результаті.
Скріншот-2:
Бачимо, що вартість ліда в суботу у порівнянні з попередніми значеннями знизилася з 44 грн до 42 грн, а у неділю – з 66 грн до обнадійливих 30 грн! А загальна середня вартість конверсії впала з 30 до 27 грн, 10%...
Тобто, ручні мультиплікатори спрацювали, суттєво і в кращий бік – покращення очевидне.
А що якщо ми зробимо в цій кампанії такі маніпуляції не лише на рівні днів тижня, а також на рівні типів пристроїв (моб/ПК), часу доби, соц.-дем. характеристик (М/Ж, вік), геолокації тощо?
А потім усе це зробимо в решті рекл. кампаніях клієнта!? То результатом такої роботи буде, по-перше, зниження рекл. витрат на 20-40%, по-друге, при системності таких маніпуляцій клієнт буде завжди отримувати максимальний результат за найнижчою ціною.
Що таке 20-40% для бізнеса? При бюджеті 100 тис грн/міс., це 20-40тис грн… Багато це чи мало – кожен вирішує самостійно.
Чи можна довіряти цьому одному окремому кейсу? Можна - подібне ми спостерігаємо з моменту появи автостратгій, здається з 2017 року, а це лише один з показових прикладів, яким вирішили поділитися.
Чому автостратегії допускають подібні «перекоси» в роботі – гарне питання до Гугла.
Всім конверсій!)