Кейс: "Курси англійської онлайн". Зниження ціни заявки вдвічі

Час читання: < 1 хвилина

Канал просування: контекстна реклама Google-Edvords, таргетована реклама в Фейсбук.

Послуга: курси англійської мови Skype.

ГЕО: Україна.

Тривалість кампанії: 4 місяці.

Зростання кількості заявок: 282%.

Звіт створено на підставі даних щодо трафіку з контекстної та таргетованої реклами.

результат оптимизации рекламных кампаний  

В першу чергу було налаштовано відстеження цілей/конверсій у Google-Аналітіксі та Google-Тег-Менеджері.

Для оптимізації реклам. кампанії було обрано лише прямі конверсії (замовлення зворотного дзвінка, заповнення форми зворотнього зв'язку).

Використовувалися такі рекламні кампанії Adwords:

  • пошукова РК (для обласних центрів)
  • КМС
  • пошуковий ремаркетинг
  • контекстно-медійний ремаркетинг.

Трохи пізніше для розширення охоплення було додано рекламну кампанію в пошуковій мережі для решти регіонів України.

Спочатку, наголос було зроблено на пошукові кампанії. Однак після оптимізації кампаній у КМС (акцент на конкретні місця розміщення) пошук пішов на другий план.

Пізніше була налаштована та запущена рекламна кампанія у Facebook. Було протестовано багато різних таргетів, але найкраще себе показали групи з націленням на "Look-a-Like"-аудиторії.

Таким чином вдалося знизити вартість заявки більш ніж у 2 рази.

Незважаючи на те, що з пошуку заявки обходилися дорожче, ніж з КМС або ФБ, їхня якість була кращою.

Конверсії з кампаній (за весь термін дії)

 результаты рекламной кампании   Висновок: все вийшло круто!)
 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.