Канал просування: контекстна реклама (Google Adwords)
Клієнт: туристична агенція
ГЕО: Україна (без зони АТО та Криму)
Тривалість кампанії: 28 березня – 28 квітня (2017)
Мета: отримання максимальної кількості конверсій у межах виділеного клієнтом рекламного бюджету.
Результат: зростання кількості конверсій - на 171%, зниження вартості конверсії - в 2,5 рази.
Оскільки, відстежувати прямі конверсії технічної можливості не було, для оптимізації рекламних кампаній використовувалися зважені конверсії – сума мікроконверсій з урахуванням їхньої значимості (ваги).
Використовувалася наступна мета:
1. Клік за кнопкою «Замовити тур».
2. Клік по кнопці «Де купити тур».
3. Клік по кнопці «Дізнатися вартість».
4. Переглянуто понад 10 турів.
КУК - кількість умовних/зважених конверсій (зважений показник, що враховує всі цільові дії з урахуванням їхньої значущості); ЦУК - ціна умовної/зваженої конверсії.
Були налаштовані кампанії у пошуку, КМС, а також кампанія з Ремаркетингу. Спочатку найефективнішою була пошукова кампанія. Однак після оптимізації найкращий результат дав медійний ремаркетинг. Так як бюджет був досить невеликий, далі тестувати не стали і залишок бюджету був перерозподілений на користь ремаркетингу. Групи всередині кампанії були поділені за країнами та за терміном участі.
Що стосується КМС – для забезпечення необхідної кількості трафіку були потрібні порівняно високі ставки, при цьому коефіцієнт конверсії значно програвав кампаніям у пошуку та ремаркетингу. Після першого тижня тестування, кампанія в контекстно-медійній мережі була повністю відключена, для максимально ефективного розподілу рекламного бюджету, що залишився.
Результат:
Перший тиждень: Кількість зважених конверсій – 85,20 Ціна виваженої конверсії – 10,44 грн;
Останній тиждень: Кількість зважених конверсій – 231,40 Ціна виваженої конверсії – 4,45 грн.