До нас звернувся клієнт, який був незадоволений результатами рекламної кампанії від свого підрядника. Перед нами було поставлено чітке завдання – за 30 днів збільшити кількість конверсій на 30% від заданого бюджету. У цьому кейсі показано, які кроки ми зробили і які результати вийшли на виході.
Канал просування: контекстна реклама (Google Adwords).
Послуги: медицина.
ГЕО: Україна (без зони АТО та Криму).
Тривалість кампанії: 30 днів.
Мета: збільшення кількості конверсій на 30% (порівняно з чинним підрядником – рекламною агенцією) при заданому бюджеті.
KPI (ключові показники ефективності) рекламної кампанії: кількість дзвінків call-tracking, кількість записів на прийом до лікаря, кількість замовлених дзвінків.
Отриманий результат: збільшення кількості конверсій на 32% при 5% зниження вартості конверсії.
З позиції конфіденційності ми можемо розкрити бренд замовника та напрямок медицини, але зазначених даних достатньо для розуміння суті кейсу та отриманого результату.
Проведено глибокий аналіз попередньої рекламної кампанії за минулі місяці, яку налаштовувало Агентство-1. У ході цього аналізу було сформовано рекламну стратегію та знайдено зони можливого зростання, за рахунок яких ми могли б досягти поставленого завдання.
Варто зазначити, що за правилами Google Ads, персоналізована реклама в даній сфері медичних послуг заборонена, тому ми не могли використовувати такі інструменти, як ремаркетинг, рекламу Gmail і деякі види націлення.
У зв'язку з цим ми використовували такі рекламні кампанії в Adwords:
- Пошукова РК (Київ та окремо Україна).
- КМС (контекстно-медійна мережа).
Отриманий результат:
|
Витрати, грн |
Кількість Конверсій |
Вартість конверсій, грн |
30 дней
(Агенство-1) |
36 676 |
28 |
1310 |
30 дней
(Web-Marketing) |
45 993 |
37 |
1240 |
Як результат інтенсивної оптимізації рекламної кампанії нам вдалося збільшити кількість конверсій з 28 до 37 і таким чином виконати поставлене завдання підвищення кількості звернень потенційних клієнтів на 30%, а також знизити вартість одного звернення (конверсії) на 5%.
Для якісної оптимізації рекламної кампанії статистичних даних за 30 днів недостатньо коригувати кампанію, коли мало статистики вкрай складно, т.к. велика похибка у аналізі. Але на графіках “конверсії по днях” та ”вартість конверсії” було видно, що вдалося досягти стійкого збільшення кількості конверсій та зниження їх вартості. Це підтверджує, що ми вибрали правильну стратегію.
P.S. Якщо Ви також хочете збільшити кількість конверсій (лідів, звернень, дзвінків, продажів) без зростання витрат на рекламу, то оформляйте заявку і братимемо нові вершини для Вашого бізнесу!