Коли та як аналізувати результати ррс-реклами

Час читання: 2 хвилин

Як вам підхід у рекламі - протестувати щось тиждень інший, а потім робити висновок про результати? А так роблять багато!

Підхід має право на життя. Тільки за умови, що за цей період вдасться отримати щонайменше кілька сотень кліків.

Але реалії такі, що для більшості ніш та бізнесів таку кількість даних навіть якщо й вдасться отримати, то конверсій, на підставі яких ми робимо висновки, буде зовсім мало.

Нижче розглянемо на прикладі реальної РК (рекламної кампанії) ситуацію, коли тенденція змінюється на очах, адже ми просто беремо більший період. І зважене рішення у разі дозволило використовувати рекламний бюджет ефективніше.

Тематика - Освіта

Географія - Україна

Інструменти - Google Ads

Аналізуємо показники пошукової кампанії у розрізі типів пристроїв за період 2 тижні.

Тут цифри говорять про трохи кращу ефективність ПК (комп'ютерів):

  • вартість конверсії нижча, ніж із мобільних;
  • коефіцієнт конверсії вищий.

Але за цей період було отримано недостатню кількість кліків, тому давайте візьмемо більший період, наприклад, один місяць (два тижні з попереднього прикладу сюди теж входять).

Як бачимо, коли статистики більше – ситуація кардинально змінилася:

  • вартість конверсій з телефонів у 2,5 разів нижча, ніж із ПК;
  • коефіцієнт конверсії майже вчетверо вище.

Але щоб переконатися остаточно, візьмемо період ще більше, 3 місяці.

На такій кількості даних, коли по кожному аналізованому сегменту отримано як мінімум 100-200 кліків, очевидно: користувачі з моб. пристроїв краще конвертуються!

Проводити аналіз можна тільки на репрезентативній вибірці, коли достатньо статистики. Так ми мінімізуємо похибку та зробимо правильні висновки. На підставі яких далі коригуватиметься рекламна кампанія.

Так от, якби ми коригували рекламну кампанію за статистикою за 2 тижні або за місяць, то отримали б дуже неточні дані або навіть помилкові, і відповідно середня вартість конверсії була б вищою, а відповідно за таку кількість заявок клієнт платив би більше.

Висновок: не прив'язуємося в аналізі на час - прив'язуємося лише до кількості статистики. І не аналізуємо дані, якщо їх мало: більше даних – точніше висновок!

 
 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.