Визначення відповідних рекламних майданчиків для просування – важливий етап при розбудові рекламної стратегії. Варіантів може бути безліч, залежно від сегментів споживачів, категорії товарів чи послуг, ціни та вартості.
Якщо говорити про діджитал-канали, то тут велику популярність у маркетологів і власників бізнесу користується, зокрема, таргетована реклама в Facebook/Instagram. Instagram – чудовий майданчик для e-commerce, чия цільова аудиторія – покоління Y та Z. Facebook традиційно вважається місцем, де можна охопити аудиторію ширшого соціального та вікового спектру.
Причини неефективної реклами у Facebook
Найважливіше, що слід пам'ятати: соцмережі спочатку створювалися для спілкування. Тут реклама викликає набагато більше відторгнення, ніж на інших майданчиках, тому що зазіхає на особистий простір людини, хай і у віртуальному світі.
Тисячі рекламодавців армією виходять на багатомільйонну аудиторію, вважаючи, що з легкістю зірвуть куш, адже ось вони – натовпи потрібної цільової аудиторії! Але пам'ятайте, що не тільки ви хочете "придбати" цю аудиторію.
Насправді часто виходить, що рекламодавець залишається з випотрошеним гаманцем та розчаруванням.
Причинами такого результату можуть бути:
- нерозуміння, як відбувається закупівля аудиторії для показів реклами;
- неправильно обрана стратегія (тип кампанії);
- невідповідність бюджету меті кампанії та аудиторії;
- сліпа віра Facebook, який говорить: "Просто тисни "Boost", і все вийде!"
Якщо ви вже встигли розчаруватися в таргетованій рекламі або ще тільки думаєте, чи варто чи ні, ми з відповідальністю запевняємо: Варто пробувати!
Але тільки успіх залежатиме від того, наскільки професійно буде побудовано рекламу в соцмережах.
Щоб не бути голослівним, поділимося з вами невеликим кейсом. Нижче ми розповімо, що ми отримали після запуску таргетованої реклами у фейсбук послуги вартістю понад 20 000 грн.
Кейс: "Як ми почали продавати послуги вартістю 800 у.е. в Fb/Insta і зменшили при цьому вартість конверсії на 32%"
Вхідні дані:
Клієнт: хірургічні послуги (медицина)
KPI: конверсії (прямі дзвінки, замовлення зворотного дзвінка, запис на прийом)
Ціль: максимум конверсій при виділеному бюджеті
Гео: Україна
Середня вартість послуги, що просувається: 20 000 грн.
Передісторія:
Наше агентство веде для даного клієнта контекстну рекламу в Google вже більше року (кампанії у Пошуку, Контекстно-медійній мережі та YouTube). На запуск таргету клієнт довгий час не погоджувався, тому що вважав, що соцмережі не зможуть принести гарного результату, як, наприклад, ведення контекстної реклами. Але провести тестування все ж таки зважилися.
Результати перед стартом теста
За період з травня по вересень 2019 року мали такі показники рекламних кампаній Google:
Середня кіл-сть конверсій/міс. |
30 |
Вартість конверсії |
952 грн. |
Коефіцієнт конверсії |
0,28% |
У жовтні вирішили запустити у тестовому режимі рекламу у соцмережах. Ми вибрали Facebook/Instagram без розбивки кампанії на 2 ці майданчики. У даному випадку для нас було важливо задати два параметри алгоритму рекламної системи:
- "сказати", що ми хочемо отримувати конверсії (обмеження за бажаною ціною конверсії не задавали).
- відібрати цільову аудиторію (оскільки бюджет все-таки обмежений).
Решту роботи – пошук аудиторії та закупівлю показів їй нашої реклами – ми доручили алгоритму Фейсбук.
Варто зазначити, що кампанія, націлена на отримання конверсій, приноситиме результат тільки при коректно налаштованих цілях на сайті (конверсіях), а також при встановленому пікселі Facebook.
Далі ми підготували кілька варіантів об'яв для кожної групи та викотили кампанію на навчання.
За підсумками першого тестового періоду отримали:
Всього конверсій - 6
Вартість конверсії - 1037 грн
Коефіцієнт конверсії - 0,4%
У листопаді провели першу оптимізацію кампаній та продовжили спостерігати. За підсумками листопада отримали:
Всього конверсій |
14 |
Вартість конверсії |
645 грн. |
Коефіцієнт конверсії |
0,41% |
До того ж було отримано 8 асоційованих конверсій.
У підсумку кампанія Facebook показала відмінний результат, а інвестування в рекламу, що таргетує, виправдало себе. Залишається лише справа за малим – масштабуватися, додаючи бюджет, ретельно аналізувати результати та проводити оптимізацію. ;)
Це лише один приклад із безлічі успішних кейсів. Запевняємо вас, що реклама, що таргетується, може бути ефективною!