Як ми знизили ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами на Fb/Insta

Час читання: 3 хвилин

Визначення відповідних рекламних майданчиків для просування – важливий етап при розбудові рекламної стратегії. Варіантів може бути безліч, залежно від сегментів споживачів, категорії товарів чи послуг, ціни та вартості.

Якщо говорити про діджитал-канали, то тут велику популярність у маркетологів і власників бізнесу користується, зокрема, таргетована реклама в Facebook/Instagram. Instagram – чудовий майданчик для e-commerce, чия цільова аудиторія – покоління Y та Z. Facebook традиційно вважається місцем, де можна охопити аудиторію ширшого соціального та вікового спектру.

Причини неефективної реклами у Facebook

Найважливіше, що слід пам'ятати: соцмережі спочатку створювалися для спілкування. Тут реклама викликає набагато більше відторгнення, ніж на інших майданчиках, тому що зазіхає на особистий простір людини, хай і у віртуальному світі.

Тисячі рекламодавців армією виходять на багатомільйонну аудиторію, вважаючи, що з легкістю зірвуть куш, адже ось вони – натовпи потрібної цільової аудиторії! Але пам'ятайте, що не тільки ви хочете "придбати" цю аудиторію.

Насправді часто виходить, що рекламодавець залишається з випотрошеним гаманцем та розчаруванням.

Причинами такого результату можуть бути:

  • нерозуміння, як відбувається закупівля аудиторії для показів реклами;
  • неправильно обрана стратегія (тип кампанії);
  • невідповідність бюджету меті кампанії та аудиторії;
  • сліпа віра Facebook, який говорить: "Просто тисни "Boost", і все вийде!"
 

facebook-ads-campaign-goals

 

Якщо ви вже встигли розчаруватися в таргетованій рекламі або ще тільки думаєте, чи варто чи ні, ми з відповідальністю запевняємо: Варто пробувати!

Але тільки успіх залежатиме від того, наскільки професійно буде побудовано рекламу в соцмережах.

Щоб не бути голослівним, поділимося з вами невеликим кейсом. Нижче ми розповімо, що ми отримали після запуску таргетованої реклами у фейсбук послуги вартістю понад 20 000 грн.

Кейс: "Як ми почали продавати послуги вартістю 800 у.е. в Fb/Insta і зменшили при цьому вартість конверсії на 32%"

Вхідні дані:

Клієнт: хірургічні послуги (медицина)

KPI: конверсії (прямі дзвінки, замовлення зворотного дзвінка, запис на прийом)

Ціль: максимум конверсій при виділеному бюджеті

Гео: Україна

Середня вартість послуги, що просувається: 20 000 грн.

Передісторія:

Наше агентство веде для даного клієнта контекстну рекламу в Google вже більше року (кампанії у Пошуку, Контекстно-медійній мережі та YouTube). На запуск таргету клієнт довгий час не погоджувався, тому що вважав, що соцмережі не зможуть принести гарного результату, як, наприклад, ведення контекстної реклами. Але провести тестування все ж таки зважилися.

Результати перед стартом теста

За період з травня по вересень 2019 року мали такі показники рекламних кампаній Google:

 Середня кіл-сть конверсій/міс.  30
 Вартість конверсії  952 грн.
 Коефіцієнт конверсії  0,28%
 

У жовтні вирішили запустити у тестовому режимі рекламу у соцмережах. Ми вибрали Facebook/Instagram без розбивки кампанії на 2 ці майданчики. У даному випадку для нас було важливо задати два параметри алгоритму рекламної системи:

  • "сказати", що ми хочемо отримувати конверсії (обмеження за бажаною ціною конверсії не задавали).
  • відібрати цільову аудиторію (оскільки бюджет все-таки обмежений).

Решту роботи – пошук аудиторії та закупівлю показів їй нашої реклами – ми доручили алгоритму Фейсбук.

Варто зазначити, що кампанія, націлена на отримання конверсій, приноситиме результат тільки при коректно налаштованих цілях на сайті (конверсіях), а також при встановленому пікселі Facebook.

Далі ми підготували кілька варіантів об'яв для кожної групи та викотили кампанію на навчання.

За підсумками першого тестового періоду отримали:

Всього конверсій - 6 Вартість конверсії - 1037 грн Коефіцієнт конверсії - 0,4%

У листопаді провели першу оптимізацію кампаній та продовжили спостерігати. За підсумками листопада отримали:

 Всього конверсій 14
 Вартість конверсії 645 грн.
 Коефіцієнт конверсії 0,41%

До того ж було отримано 8 асоційованих конверсій.

У підсумку кампанія Facebook показала відмінний результат, а інвестування в рекламу, що таргетує, виправдало себе. Залишається лише справа за малим – масштабуватися, додаючи бюджет, ретельно аналізувати результати та проводити оптимізацію. ;)

Це лише один приклад із безлічі успішних кейсів. Запевняємо вас, що реклама, що таргетується, може бути ефективною!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.