Швидкість завантаження сайту – один із найважливіших показників для ранжування у пошукових системах та факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті.
Сайти з тривалим завантаженням (понад 3 секунди) програють у позиціях в органічній видачі. Крім того, низька швидкість завантаження цільових (посадкових) сторінок, наприклад, у контекстній рекламі може негативно позначатися на показнику якості, що, у свою чергу, наводить вищу ціну за клік за оголошенням.
Якщо звести все до простого пояснення, то такий підхід пошуковиків обґрунтований тим, що системи відбирають сайти, які будуть найбільш корисними користувачам мережі.
Ресурси, які швидко завантажуються, викликають більше довіри у користувачів.
Навпаки, якщо сторінка вантажиться 6 і більше секунд, частина користувачів просто залишає сайт, отже, знижуються поведінкові показники і коефіцієнт конверсії сайту.
Існує безліч сервісів, де можна перевірити швидкість завантаження сайту. Наприклад, PageSpeed Insights від Google, SiteChecker, Pr-cy, Site speed та ін.
Практично будь-який із цих інструментів підкаже, на що звернути увагу, щоб покращити показники. Ми хочемо поділитися тим, як підняли швидкість завантаження сайту буквально одним кліком.
Деякий час, у зв'язку із завданнями, на нашому сайті / стояло 2 лічильники Яндекс.Метрики. За показниками PageSpeed Insights швидкість завантаження сайту для комп'ютерів була невисокою, а для мобільних пристроїв - і зовсім низькою.
Коли в лічильниках Яндекс.Метрики вже не було потреби, ми відключили їх і з цікавості перевірили швидкість завантаження нашого сайту. Те, що ми побачили, було вражаючим! Дивіться самі:
Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики
Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики
Показник швидкості завантаження сайту на комп'ютерах після видалення обох Яндекс.Метрик
Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях після видалення обох Яндекс.Метрик
Звідси простий висновок: деякі коди аналітики та інших інструментів можуть уповільнювати роботу сайту, тому не «вішайте» все підряд, а встановлюйте тільки ті, які дійсно потрібні для роботи. Наприклад, у нашому випадку Яндекс.Метрика уповільнювала роботу сайту, оскільки це продукт компанії «Яндекс», діяльність якої в Україні обмежена.