Як підвищити швидкість завантаження сайту в 1 клік

Час читання: 2 хвилин

Швидкість завантаження сайту – один із найважливіших показників для ранжування у пошукових системах та факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті.

Сайти з тривалим завантаженням (понад 3 секунди) програють у позиціях в органічній видачі. Крім того, низька швидкість завантаження цільових (посадкових) сторінок, наприклад, у контекстній рекламі може негативно позначатися на показнику якості, що, у свою чергу, наводить вищу ціну за клік за оголошенням.

Якщо звести все до простого пояснення, то такий підхід пошуковиків обґрунтований тим, що системи відбирають сайти, які будуть найбільш корисними користувачам мережі.

Ресурси, які швидко завантажуються, викликають більше довіри у користувачів.

Навпаки, якщо сторінка вантажиться 6 і більше секунд, частина користувачів просто залишає сайт, отже, знижуються поведінкові показники і коефіцієнт конверсії сайту.

Існує безліч сервісів, де можна перевірити швидкість завантаження сайту. Наприклад, PageSpeed ​​Insights від Google, SiteChecker, Pr-cy, Site speed та ін.

Практично будь-який із цих інструментів підкаже, на що звернути увагу, щоб покращити показники. Ми хочемо поділитися тим, як підняли швидкість завантаження сайту буквально одним кліком.

Деякий час, у зв'язку із завданнями, на нашому сайті / стояло 2 лічильники Яндекс.Метрики. За показниками PageSpeed ​​Insights швидкість завантаження сайту для комп'ютерів була невисокою, а для мобільних пристроїв - і зовсім низькою.

Коли в лічильниках Яндекс.Метрики вже не було потреби, ми відключили їх і з цікавості перевірили швидкість завантаження нашого сайту. Те, що ми побачили, було вражаючим! Дивіться самі:

 

Две ЯМ на сайте и скорость загрузки сайта до удаления Я Метрики

 

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики

Удалили одну ЯМ - скорость загрузки сайта после удаления Метрики

 

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики

 

Удалили обе ЯМ с сайта

 

Показник швидкості завантаження сайту на комп'ютерах після видалення обох Яндекс.Метрик

 

Удалили обе ЯМ с сайта - скорость на мобильных

   

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях після видалення обох Яндекс.Метрик

 

Звідси простий висновок: деякі коди аналітики та інших інструментів можуть уповільнювати роботу сайту, тому не «вішайте» все підряд, а встановлюйте тільки ті, які дійсно потрібні для роботи. Наприклад, у нашому випадку Яндекс.Метрика уповільнювала роботу сайту, оскільки це продукт компанії «Яндекс», діяльність якої в Україні обмежена.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.