Про що: кейс, як за допомогою реклами Google Ads у Viber, ми збільшили зростання заявок для нашого клієнта (медичні послуги) на 16,5%.
Часто фахівці з контекстної реклами, як вогню, бояться показів у мобільних додатках. У цьому є велике раціональне зерно: при показах у mobile apps існує велика ймовірність випадкових кліків користувачами по оголошеннях. Тобто гроші йдуть, а результату жодного.
Тому часто під час налаштування кампанії в контекстно-медійній мережі Google мобільні програми (у тому числі й месенджери) відразу виключаються зі списку майданчиків для показів оголошень.
При запуску реклами в мобільних додатках дуже важливим буде оперативний і систематичний аналіз результатів на предмет випадкових кліків користувачів за такою рекламою. При виявленні такої проблеми важливо вносити відповідні корективи до кампанії, щоб уникнути втрат рекламного бюджету!
Нещодавно користувачі месенджера Viber помітили рекламу від Google у списку чатів. І ми подумали - чи не скористатися новою можливістю і чи не протестувати покази реклами в Viber? Адже вже котрий рік Viber залишається найпопулярнішим месенджером в Україні.
Данні за 2019 год. Джерело – Kantar TNS, Statista.
Налаштування реклами у Viber через Google Ads
Рішення: протестувати вайбер у кампанії з просування медичних послуг, де вік цільової аудиторії – переважно користувачі віком від 50 років.
Канал реклами: контекстно-медійна мережа Google (майданчик – месенджер Viber).
Мета кампанії: отримання максимуму конверсій за виділений бюджет. Питання про вдосконалення кампанії стоїть завжди, оскільки наша мета – забезпечити регулярний потік заявок замовнику.
У зв'язку з цим доводиться регулярно пробувати нові стратегії, націлення, аудиторії, проводити А/В-тести.
Налаштування: щоб побачити, чи здатна конвертувати реклама, розміщена в Viber, ми в існуючій рекламній кампанії створили нову групу оголошень з націленням на регіон "Київ, Київська область", вікова категорія - "старше 55 років" та додали категорію "невідомо", так як там також є частина нашої цільової вікової аудиторії. Ну і майданчиком показів вибрали місце розміщення Mobile App: Viber Messenger:
Особливості: оголошення на сторінці чатів дуже мізерне – складається лише із заголовка та опису, який найчастіше обривається. Тому потрібно максимально стиснути повідомлення:
Що вийшло?
-
За 2 місяці роботи група "55+, додатки" принесла 16,5% конверсій від загальної кількості.
-
Ціна конверсії (560,28 грн.) виявилася практично рівна середній вартості конверсій за цією кампанією (543,38 грн).
Висновки:
- реклама у месенджерах може приносити конверсії/заявки;
- реклама в Viber здатна дати 5-20% конверсій загального обсягу конверсій від рекламної кампанії протягом місяця;
- завжди думайте, де "живе" ваша цільова аудиторія. Чим краще ви розіб'єте її на сегменти, тим більш точно зможете визначити кращі канали та інструменти реклами, а значить підняти продажі.
У нашому випадку, якби ми не відкрили дану зону (Viber рекламу в списку чатів), то, очевидно, деякий час приносили б менше конверсій (заявок) клієнту.
Що цікаво- в рекламі завжди є місце для зростання, треба тільки думати і не лінуватися працювати ;)