+16,5% заявок для клієнта за допомогою реклами у Viber через Google Ads

Час читання: 3 хвилин

Про що: кейс, як за допомогою реклами Google Ads у Viber, ми збільшили зростання заявок для нашого клієнта (медичні послуги) на 16,5%.

Часто фахівці з контекстної реклами, як вогню, бояться показів у мобільних додатках. У цьому є велике раціональне зерно: при показах у mobile apps існує велика ймовірність випадкових кліків користувачами по оголошеннях. Тобто гроші йдуть, а результату жодного.

Тому часто під час налаштування кампанії в контекстно-медійній мережі Google мобільні програми (у тому числі й месенджери) відразу виключаються зі списку майданчиків для показів оголошень.

При запуску реклами в мобільних додатках дуже важливим буде оперативний і систематичний аналіз результатів на предмет випадкових кліків користувачів за такою рекламою. При виявленні такої проблеми важливо вносити відповідні корективи до кампанії, щоб уникнути втрат рекламного бюджету!

Нещодавно користувачі месенджера Viber помітили рекламу від Google у списку чатів. І ми подумали - чи не скористатися новою можливістю і чи не протестувати покази реклами в Viber? Адже вже котрий рік Viber залишається найпопулярнішим месенджером в Україні.

top messengers in ukraine

Данні за 2019 год. Джерело – Kantar TNS, Statista.

 

Налаштування реклами у Viber через Google Ads

Рішення: протестувати вайбер у кампанії з просування медичних послуг, де вік цільової аудиторії – переважно користувачі віком від 50 років.

Канал реклами: контекстно-медійна мережа Google (майданчик – месенджер Viber).

Мета кампанії: отримання максимуму конверсій за виділений бюджет. Питання про вдосконалення кампанії стоїть завжди, оскільки наша мета – забезпечити регулярний потік заявок замовнику.

У зв'язку з цим доводиться регулярно пробувати нові стратегії, націлення, аудиторії, проводити А/В-тести.

Налаштування: щоб побачити, чи здатна конвертувати реклама, розміщена в Viber, ми в існуючій рекламній кампанії створили нову групу оголошень з націленням на регіон "Київ, Київська область", вікова категорія - "старше 55 років" та додали категорію "невідомо", так як там також є частина нашої цільової вікової аудиторії. Ну і майданчиком показів вибрали місце розміщення Mobile App: Viber Messenger:

reklama v messengerah 2

 

Особливості: оголошення на сторінці чатів дуже мізерне – складається лише із заголовка та опису, який найчастіше обривається. Тому потрібно максимально стиснути повідомлення:

photo 2020 02 17 13 25 23

 

Що вийшло?

  1. За 2 місяці роботи група "55+, додатки" принесла 16,5% конверсій від загальної кількості.

  2. Ціна конверсії (560,28 грн.) виявилася практично рівна середній вартості конверсій за цією кампанією (543,38 грн).

 

Screenshot 2 2

 

Висновки:

  • реклама у месенджерах може приносити конверсії/заявки;
  • реклама в Viber здатна дати 5-20% конверсій загального обсягу конверсій від рекламної кампанії протягом місяця;
  • завжди думайте, де "живе" ваша цільова аудиторія. Чим краще ви розіб'єте її на сегменти, тим більш точно зможете визначити кращі канали та інструменти реклами, а значить підняти продажі.

У нашому випадку, якби ми не відкрили дану зону (Viber рекламу в списку чатів), то, очевидно, деякий час приносили б менше конверсій (заявок) клієнту.

Що цікаво- в рекламі завжди є місце для зростання, треба тільки думати і не лінуватися працювати ;)

 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.