Незважаючи на те, що термін «перформанс маркетинг» трактується по-різному і досі немає чіткого визначення, ми будемо намагатися позначити ключові моменти, що характеризують підхід performance.
Говорячи відверто, сучасний маркетинг за замовчуванням повинен бути perfomance.
Основні ознаки performance-маркетинга
- комплексна стратегія просування, яка передбачає залучення сукупності каналів.
Нагадаємо, під каналом розуміється тип джерела, за яким людина потрапила на ваш сайт, наприклад, органічний пошук, платний пошук, медійна реклама, соцмережі, email, захід на сайт за розміщеним посиланням на іншому сайті;
Взагалі фіксація всіх цільових дій (дотиків) потенційного клієнта з брендом – ключовий пункт performance-маркетингу.
- прив'язка до фінансово вимірюваних результатів.
Оптимізація роботи кожного каналу здійснюється на основі його результативності (наприклад, якщо кількість лідів, що залучаються з платної реклами у facebook, знижується, кошти перенаправляються на ефективніші канали, доки у facebook/cpc не буде усунуто причину спаду).
Якщо просто, то із перфоманс-маркетингом у реальному часі можна бачити, скільки грошей витрачається на кожен канал і скільки повертається.
Чому «Web-Marketing» – performance-агентство
Підхід нашого агентства – відстежувати ефект від кожної копійки, вкладеної в маркетинг.
Давайте розглянемо на прикладі, чому «Web-Marketing» – performance-агентство.
Припустимо, клієнт має на меті збільшити кількість оформлених замовлень/оплачених покупок через сайт.
Щоб за допомогою реклами залучити за вигідною для бізнесу ціною користувачів, які купуватимуть товар, потрібно:
1. Проаналізувати:
-
бізнес-модель компанії (треба вникнути у процеси компанії нашого клієнта, зрозуміти поточні проблеми, завдання, які треба вирішити);
-
сайт клієнта (оцінити, чи зможемо ми успішно просувати цей сайт чи потрібно щось доопрацювати/змінити);
-
цільову аудиторію (визначити, хто ці люди, які купують даний товар, що мають спільного – виділити сегменти);
-
маркетингову активність конкурентів (визначити, що пропонують, чи виділяються на їхньому фоні конкуренти пропозицією, якщо ні – допомогти сформувати УТП).
2. Побудувати рекламну стратегію – ДЕ, КОМУ, ЯК, ЯК ЧАСТО, з ЯКОЮ ПЕРІОДИЧНІСТЮ показувати рекламу та прорахувати, до ЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ це приведе.
3. Визначити ключові показники, за якими оцінюватиметься ефективність рекламних кампаній та проводитиметься їх оптимізація (наприклад, ROI, CAC, CPA, LTV, CR).
4. Побудувати наскрізну аналітику – налаштувати збір та кореляцію даних про взаємодію користувача з компанією (ліди з сайту – коллтрекінг – CRM – аналітика).
5. Запустити рекламу і досягати поставленої мети
Коли налагоджено збір даних, відповідальна частина – вміти їх правильно інтерпретувати та вносити редагування, щоб отримувати більше замовлень (конверсій) за найменшою вартістю.
Ми проводимо оптимізацію реклами на всіх доступних рівнях: оцінюємо якість трафіку за коефіцієнтом конверсії у розрізі джерел та каналів, кампаній, груп оголошень, ключових слів, майданчиків, пристроїв тощо.