Чому я не бачу своїх оголошень у пошуку?

Час читання: 2 хвилин

Іноді клієнт хоче побачити, як «наживо» виглядає оголошення з його рекламної кампанії в пошуку Google. Тоді він вводить в пошуковий рядок актуальний запит і не завжди бачить у результатах оголошення своєї компанії!

Чому так відбувається, що ви можете не бачити свого оголошення або побачити його на нижчих позиціях, ніж зазвичай?

Відповідь:

pochemu ne vizy svoih objavleniy v google

Докладніше:

1. Обмеження бюджетом

Якщо в рекламній кампанії встановлено обмеження денного бюджету, система може пропускати покази оголошення з метою рівномірнішої витрати коштів протягом дня. У цьому випадку, чим сильніше обмежений бюджет, тим частіше пропускатимуться покази.

2. Оголошення знаходиться на модерації

Можливо, PPC-фахівцем вносилися зміни до оголошення. Після внесення правок оголошення відправляється на повторну перевірку. Загалом процес модерації пошукових оголошень займає близько 60 хвилин.

3. IP-адреса пристрою, з якого здійснюється перегляд оголошень, не відноситься до регіону, на який налаштовані покази оголошень 

Зазначимо, що в Україні точність визначення географії IP-адрес близько 90%.

4. Багаторазове введення запитів у пошуку без переходу за оголошеннями

Якщо рекламодавець кілька разів вводить запити, за якими показуються його оголошення, але не клікає по них, пошукова система може припинити покази цього оголошення на цьому комп'ютері (IP-адресі), вважаючи, що оголошення не цікаве даному користувачеві, або показати оголошення на нижчих позиціях.

5. Працює стратегія інтелектуального призначення ставок

Якщо ви раніше не виявляли інтерес до тематики пошукової кампанії (не вводили відповідні запити, не відвідували тематичні сайти), то при роботі деяких стратегій інтелектуального призначення ставок, вам можуть не показуватися оголошення. Система віддасть перевагу показу користувача з більш релевантною поведінковою історією в мережі (наприклад, тим, хто активно вивчає сайти, подібні до вашого).

6. Обмеження показів для певної аудиторії

Якщо в кампанії проставлено коригування ставок за віком, статтю, місцезнаходженням та ін., можливо, ви просто потрапляєте під аудиторію зі зниженими ставками, де % показів нижче.

7. Введеного запиту немає у списку ключових слів вашої кампанії

8. Досягнуто ліміт денного бюджету

 


 !!!ВАЖЛИВО!!! Показ оголошень налаштовується таким чином, щоб досягати поставлених цілей для бізнесу клієнта за найменших витрат. Тому, якщо ви не бачите сайт своєї компанії в рекламному блоці, не варто панікувати - 99%, що ця ситуація має раціональне обґрунтування.


Перевірка показів контекстних оголошень (на пошуку Google) повинна здійснюватись через спеціальний інструмент перегляду оголошень:

https://adwords.google.com/aw/diagnostic/AdPreview

Тут оголошення показується так, як бачать його більшість користувачів у цільовому регіоні.

Не рекомендується переглядати оголошення через браузер і тому, що в такому випадку ви збільшуєте кількість переглядів оголошення, не збільшуючи кількість кліків по ньому, тим самим знижуючи рейтинг оголошення (очікуваний СTR), що в свою чергу призводить до зростання вартості кліка та зростання рекламних видатків.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: