Коли почне окупатись контекстна реклама?
Після запуску контекстної реклами починається ... справжня робота.
Попереднє грамотне налаштування рекламної кампанії критично важливе і складається з багатьох етапів. Налаштування можна порівняти з добрим або поганим фундаментом. Як закладеш – так і стоятиме будинок. А ось щоб у будинку було тепло взимку, прохолодно влітку, дах не тік і було всім щастя – необхідний регулярний догляд.
Щоб досягти високої окупності контекстної реклами, потрібна регулярна оптимізація кампаній, А/В-тести, а також своєчасне впровадження нових функцій рекламних систем.
Ми не втомлюємося повторювати, наскільки важлива робота з рекламними кампаніями, що без спеціальних знань, досвіду, без оптимізації не варто чекати на сплеск продажів від реклами. Говорячи відверто, те, що пропонують багато агентств – разове налаштування реклами без подальшого її аналізу та внесення обґрунтованих коригувань – просто гроші на вітер.
Чому так? Як фахівці розвивають рекламну кампанію та про що слід знати клієнту – розповідаємо нижче.
Коли починає окупатися контекстна реклама?
Нелогічно оцінювати ефективність кампаній відразу після їх запуску.
Майже в 90% випадків позитивне повернення інвестицій з реклами досягається не відразу. Хоча ефект і буде відчутним вже з перших днів, але масштабніші результати Ви отримаєте в процесі управління та оптимізації кампаній фахівцем.
Налаштування – Запуск – Збір перших результатів: 2+ тижні
На початковому етапі роботи з агентством клієнт виділяє бюджет, що формується з:
- комісії агентства (плата за комплексне налаштування та оптимізацію реклами);
- бюджету на саму рекламу (те, що платиться власне рекламному майданчику Google).
Спочатку може здаватися, що результат від вкладень у перші тижні занадто малий, продаж зростає незначно і в цілому реклама не окупається.
Тому важливо пам'ятати: після запуску кампаній триває «гаряча» пора, коли фахівець уважно стежить за роботою ключових слів, груп оголошень, показниками конкуренції, збирається статистика, вносяться необхідні зміни, тобто кампанія як би «зачісується» та відточується. Тут треба не гарячкувати з висновками – спокійно чекаємо.
Збір статистики: 4+ тижні
Щоб зробити об'єктивні висновки щодо конверсійності окремих кампаній, груп, ключових слів, оголошень, потрібно зібрати достатню кількість статистики за аналізованими параметрами (кліки, ліди, вартість конверсії, вартість залучення клієнта тощо).
Тут все дуже залежить від ніші, конкуренції, бюджету, що спочатку виділив бізнес на рекламу. В середньому, на збір статистики потрібно 2-6 тижнів.
Оптимізація – Отримання оновлених даних: 2+ тижні
Після аналізу отриманого трафіку на сайт PPC-фахівець приймає рішення, які націлені на підвищення ефективності всієї реклами, тобто зростання ROI/ROMI – проводиться оптимізація кампаній.
Важливий технічний нюанс: після внесення суттєвих правок у рекламу на автоматичних стратегіях націлення системі в середньому потрібно 14 днів, щоб запровадити ці зміни, і алгоритм націлення почав приносити нам бажаний результат.
На наш досвід, мінімальний період, після якого можна аналізувати ефективність реклами, – це 1-3 місяці для ніші B2C, і 3-4 місяці – для B2B.
Чим більше рекламного трафіку надходить щодня на сайт, тим швидше можна зробити висновок.
Перші тижні роботи кампаній – лише відправна точка у світ рентабельної реклами. Щоб рекламна стратегія працювала на бізнес та приносила все більше грошей, робота PPC-фахівця не повинна припинятися:
-
аналіз, моніторинг конкурентів та ринку,
-
впровадження нових функцій,
-
висування гіпотез та А/В-тести,
-
масштабування.
Комплекс цих робіт призведе до ефективної реклами, яка зможе приносити бізнесові реальні гроші.