Як не потрапити на гачок рекламникам-аматорам

Час читання: 3 хвилин

Ринок надання рекламних послуг в Україні перенасичений. У разі високої конкуренції завжди є ризик, що з'являться несумлінні “ділки”.

У зв'язку з цим при пошуку підрядника (агентства) з контекстної реклами потрібно мати хоча б базові знання про процес налаштування та ведення реклами, щоб відрізнити професіоналів від звичайних шахраїв.

Ми підготували низку порад, які допоможуть вам у цій непростій справі.

 

kak otlichit professionalnoe agentstvo otmoshennikov

 

Вивчіть сайт та інформацію в мережі

Знайомство з компанією найчастіше починається із вивчення її сайту. Але звертати увагу потрібно насамперед не на гучні обіцянки, а на факти, які можна перевірити. Отже, що дивитись:

  • скільки років агентство на ринку

Якщо компанія протрималася понад 5 років – це вже позитивний момент у ніші, де конкуренція “пожирає” тих, хто приходить на ринок контекстної реклами за легкими грошима. Молоде агентство, звичайно, теж може бути цілком надійним, але тут часто спостерігаються недоробки в процесах, а звідси – слабка комунікація з клієнтом, недостатня кваліфікація співробітників (треба набирати швидко, щоб хоч якось працювати) тощо.

  • чи є сертифікат “Google Partner”

Сам собою сертифікат перестав бути гарантією гарного агентства, він лише свідчить, що він вміє працювати з певними типами реклами (пошукової, медійної, торгової, відеорекламою). Але його наявність є обов'язковою, адже відсутність говорить про дуже маленький досвід роботи з рекламою.

  • передивіться розділ “Клієнти”

Тут ви можете зробити висновки, компаніям якого рівня надає агентство послуги. Хочемо відзначити, що не варто шукати підрядника, у якого обов'язково є досвід роботи саме з вашою нішою, тому що справжні фахівці глибоко вивчають цільову аудиторію і вибудовують стратегію під окремого клієнта. Тому кожен клієнт отримає максимально кваліфіковане настроювання рекламної кампанії.

  • вивчіть відгуки про агентство в Інтернеті

Звичайно, ні для кого не секрет, що піарники компаній працюють над створенням фейкових відгуків, а конкуренти, зі свого боку, пишуть негативні, але все ж таки іноді можна об'єктивно оцінити, яка склалася думка про компанію в мережі.

Пам'ятайте: скупий платить двічі

Ніхто не хоче переплачувати, тому для більшості ціна має вирішальне значення. І якщо десь принцип "дешевше не означає гірше" працює, то з контекстною рекламою так не буває.

Якщо агентство бере за свої послуги ціну нижчу або значно нижчу за ринкову – будьте максимально пильними! Швидше за все, вам пропонують рекламу, яка принесе лише негативний досвід. Ви можете втратити вдвічі більше часу, сил шукати нового підрядника, і, звичайно, можете втратити гроші.

Задайте вірні питання

Розмова з потенційним підрядником буде значно інформативнішою для оцінки, звичайно, якщо ви запитуватимете про суттєві речі. Ось, про що потрібно поцікавитися:

• Скільки часу займе налаштування кампанії?

Якщо почуєте, що за півдня, день (тобто досить швидко) – це дуже підозрілий показник. Навіть якщо рекламна кампанія невелика, неможливо зібрати інформацію, все проаналізувати, побудувати стратегію та налаштувати аналітику та обліковий запис за такі терміни.

• Скільки кліків в день/неділю/місяць я буду отримувати?

Від агентства, яке говорить тільки про кліки, покази, CTR і оперує ними у звітах, треба тікати. Так, кліки, їхня ціна враховуються при аналізі кампаній, але вони є лише складовими важливіших показників для бізнесу – таких як кількість конверсій, транзакцій, лідів, коефіцієнт конверсії, вартість конверсії тощо. Адже саме дзвінки, продажі – найголовніше для бізнесу.

• Чи зможу я бачити рекл. статистику (мати доступ до акаунту)?

Нормальне агентство завжди надає доступ клієнту до облікових записів реклами та аналітики. Якщо ні - значить, підряднику, можливо, є що приховувати.

Попросіть описати, що собою представляє процес налаштування кампанії.

Тут зверніть увагу на те, як фахівці готуються до запуску кампанії - чи вивчають ваших конкурентів, чи аналізують ваш сайт на юзабіліті, наявність елементів, що продають, згадуються слова "рекламна стратегія", "налаштування подій, відстеження конверсій", "моделі атрибуції", "Аудиторії ремаркетингу", "стратегія призначення ставок".

Уточніть, чи отримаєте налаштування ремаркетингу, і що це будуть за кампанії (тип кампанії, термін участі відвідувачів у списках ремаркетингу, частота показів користувачеві).

• Попросіть приклад звіту.

По-перше, побачивши зразок, ви зрозумієте, наскільки вам підходить формат звіту, чи все зрозуміло. По-друге, як ми вже говорили, професіонали налаштовують рекламу на отримання результатів, які впливають на прибутковість бізнесу, а отже, до звіту повинні включатися дані про ROI, кількість конверсій чи транзакцій.

• Що буде після налаштування?

Відповідь на це питання – найпоказовіша. Адже основна робота, яка впливає на результат від контекстної реклами, проводиться потім, після налаштування кампанії – це етап аналізу та оптимізації. Ретельний моніторинг результатів, їх оцінка, коригування ставок, внесення правок у групи, кампанії, стратегію – те, що в результаті допомагає вивести результати на прийнятний рентабельний рівень.

Інша річ, що якість оптимізації зі слів не перевіриш. Але якщо агентство дійсно сумлінно проводить оптимізацію акаунтів, то має акцентувати увагу на тому, що результати рекламних кампаній поступово покращуватимуться (так відбувається в більшості випадків при ретельному аналізі та коригуваннях, якщо немає зовнішніх факторів, таких як сезонність, серйозні політико-економічні зміни в країні і т.п.).

Якщо ж підрядник не ручається за те, що ефективність підтримуватиметься і зростатиме, то, швидше за все, таке агентство працює не для клієнта та/або не має кваліфікованих спеціалістів для успішної оптимізації реклами. Сподіваємось, наші поради допоможуть вам з першого разу знайти чесного та зацікавленого в успіху вашого бізнесу підрядника з контекстної реклами.

 

Залишилися питання? – Телефонуйте, ми відповімо вам прямо зараз!

(044) 332-69-89

(098) 692-06-91

info@webmarketing.ua


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!