"Нам тільки налаштувати і все. Далі ми самі"
Іноді складається враження, що бізнес хоче контекстну рекламу просто, щоб було чи тому, що конкуренти теж мають.
Незнання принципів роботи систем контекстної реклами і витікає у запит виключно на налаштування реклами, без її подальшої оптимізації.
Адже сенс звернення до спеціалізованого агентства – не стільки налаштувати, скільки віддати управління маркетингом на аутсорс у компанію, де налаштування та управління рекламою – основний бізнес-процес.
Це означає, що РРС-фахівці вестимуть рекламу таким чином, щоб бізнес клієнта отримував прибуток на постійній основі.
Тому що агентство заробляє на позитивних результатах – на тому, що робить своїх клієнтів багатшим.
Чому “Далі ми самі” – дорога до разчарування?
Давайте розглянемо найпростіший приклад.
Посадили ви, припустимо, полуницю і забули – хай собі росте. Який урожай отримаємо? – Бур'яни (конкуренти) заглушать її, ягоди (клієнти), якщо й будуть, то дрібними/підгнилими, а врожай загалом (ваш прибуток) – мізерним. Який сенс був витрачатися на покупку розсади та посадку полуниці? - Думаємо, відповідь зрозуміла.
А якщо ми не просто посадимо рослини, але й дбайливо доглядатимемо протягом усього сезону (поливати, видаляти бур'яни, розпушувати грунт і так далі), то і врожай буде на славу!
Цей приклад, можливо, надто перебільшений, але він пояснює, що буде з вашою рекламною кампанією, якщо над нею не працювати!
Що може агентство такого, що я сам не зможу?
Ви можете подумати: “Добре, треба щось оптимізувати. Це що, вища математика, і я сам не зрозумію, що до чого?”.
Давайте розмірковувати. За сильного бажання, можна освоїти нову область знань - сидіти днями, читати багатотомну довідку Google Реклами, Google Analytics, Google Tag Manager, дивитися навчальні ролики. На це вам знадобиться не місяць і не два. Але хвилиночку, адже це лише поверхневі знання, теорія. А як же вміння та навички? Чи зможете ефективно реалізувати знання без досвіду?
А від досвіду в даному випадку безпосередньо залежить успіх всієї рекламної стратегії і розмір прибутку, який ви або не отримуватимете від реклами.
З іншого боку, досвід не є гарантією 100% правильності. Припустимо, ви як людина, яка вже знається на рекламі і має певний досвід, можете бути впевнені, що приймете правильні рішення при самостійній оптимізації?
Тут необхідно занурення у тему, щоденна робота з контекстною рекламою у різних сферах, нішах, тисячі експериментів всіх рівнів, вміння аналізувати, чітко інтерпретувати отриманий результат, прогнозувати і використовувати ефективні напрацювання.
Не детальне настроювання реклами підвищує продаж бізнесу, хоч і є обов'язковою умовою успіху.
Постійний аналіз реклами у зв'язку з фактичним результатом, внесення відповідних коригувань у рекламу, А/В-тести – ось що впливає на ефективність реклами.