Ремаркетинг в соціальних мережах
Нещодавно моя мама розповіла мені про чоботи, котрі переслідували її в інтернеті: «Це доля. Я бачила їх у Фейсбуці разів п'ять за останній тиждень і зрештою замовила». Мені не вистачило сміливості сказати їй, що то була не доля, а ремаркетинг.
Що таке ремаркетинг?
Ремаркетинг – це інструмент, який дозволяє показувати рекламні оголошення лише користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Так що якщо ви постійно бачите банери з айфонами на всіх сайтах, які ви відвідуєте, будьте впевнені, це не доля, це ремаркетинг.
Існує безліч видів ремаркетингу. Наприклад, Google Adwords дозволяє рекламодавцям наздоганяти своїх відвідувачів на будь-якому сайті, що входить до контекстно-медійної мережі (КМС) Google. Ви можете спілкуватися до аудиторії, яка просто відвідала ваш сайт або безпосередньо до лідів (відвідувачам, які вчинили деяку цільову дію на сайті).
Що таке ремаркетинг в соц. мережах?
Ремаркетинг у соціальних мережах схожий на ремаркетинг у Google AdWords, з тією різницею, що ваші оголошення показуватимуться не на сайтах КМС Google, а у соц.мережах, наприклад Facebook або Instagram, для користувачів, які там зареєстровані.
«Формула» проста: був на сайті + зайшов в Facebook/Instagram= попав у базу ремаркетингу
Нвіщо запускати ремаркетинг у соц.мережах?А чому б і ні? Подумайте про це як про стосунки. Вам буде набагато комфортніше йти на друге побачення з тією людиною, з якою ви раніше добре провели час, ніж йти на побачення наосліп, коли ви не знаєте чого чекати і коли ваші шанси на успіх явно нижчі. Те саме з рекламою. Якщо хтось уже був на вашому сайті, підписався на розсилку, переглянув відео або відвідав сторінку Контакти, шанси на успішну взаємодію з вашим оголошенням та на здійснення покупки збільшуються в рази в порівнянні з ситуацією, коли користувач вперше бачить ваше оголошення.
Тільки подумайте, скільки часу відвідувачі вашого сайту проводять у соціальних мережах. Потенціал соціальних мереж як майданчиків для розміщення ваших об'яв дуже високий, про що свідчить статистика.
Переваги ремаркетингу в соц.мережах.
#1: Залучення передплатників на ваші сторінки в соц.мережах.
Хочете розширити охоплення аудиторії в соціальних мережах, отримувати більше лайків та продажів з групи у Facebook та сторінки у Instagram? Чекати поки що передплатники з'являться самі по собі можна дуже і дуже довго. Так чому б не звернутися до найбільш лояльної аудиторії, яка буде схильною до взаємодії з вашим брендом не тільки на сайті, а й у соціальних мережах.
#2: Звертайтеся до тих, хто вже лайкав ваші пости.
Після того, як у вас з'явилися передплатники, ви можете показувати рекламні оголошення безпосередньо тим, що лайкнув пости у вашій групі. Цей метод хороший тим, що аудиторія не просто взаємодіяла з вашим брендом, а взаємодіяла на тій же платформі, де ви розміщуєте оголошення ремаркетингу.
#3: Перетинайте аудиторії ремаркетингу з націленнями соц.мереж.
Рівень деталізації націлення в соц.мережах надзвичайний. Від націлення на матусь цікавляться шугарингом до націлення на прем'єр-міністра Іспанії. Якщо ви добре знаєте свою цільову аудиторію, вам не важко знайти її. Припустимо, ваші списки ремаркетингу дуже великі, але ви не готові витрачати стільки грошей на кліки з соцмереж. У такому разі, ви можете перетнути списки ремаркетингу з демографічним або будь-яким іншим націленням і виділити ще більш цільових користувачів.
На заключення
І рибку з'їсти та у воду не лізти.
На сьогоднішній день таргетована реклама в соцмережах набирає обертів. Для деяких ніш Facebook або Instagram стає справді вигідним каналом залучення клієнтів. Однак, існує стереотип, що реклама в соціальних мережах дорога і не виправдовує себе. У такому випадку, ремаркетинг у Facebook та Instagram – відмінна альтернатива таргетованій рекламі або перший етап тестування реклами в соц.мережах для вашого бізнесу.