Розміщення реклами в Інтернеті від нашого агентства завжди починається з вивчення бізнесу клієнта. Навіть на етапі підготовки комерційної пропозиції ми вивчаємо сайт, визначаємо цільову аудиторію, оцінюємо рівень конкуренції, продумуємо попередню стратегію для реклами. Це дозволяє виділити найбільш рентабельні джерела і канали і досить точно зорієнтувати клієнта по необхідному бюджету.
За замовчуванням, коли клієнт замовляє у нас послугу, фахівець проводить глибший аналіз проекту. Це потрібно для того, щоб визначити ключові показники ефективності і побудувати правильну стратегію. Найчастіше саме тому що етап занурення в бізнес клієнта вимагає часу, термін запуску реклами ми оцінюємо мінімум в 3 дня.
Рекламна стратегія – це «компас», за допомогою якого ми приводимо рекламні кампанії до бажаного результату.
- постановка KPI (як будемо оцінювати РК), наприклад, кількість макроконверсій, їх вартість;
- вивчення сайту і інформації на ньому (структура, цінова політика, особливості сервісу, УТП);
- аналіз цільової аудиторії;
- огляд прямих конкурентів (їх рекламна діяльність в мережі, позиціонування, ціни); -підбір каналів для реклами;
- типи, цілі рекл. кампаній, розподіл бюджету між каналами і кампаніями;
- стратегія подачі рекл. меседжу (де? кому? як? про що? говоримо).
Безкоштовно (при замовленні реклами)
3 дня
Результати наших клієнтів
-
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.