Яким має бути хороший інтернет-магазин
Про що стаття?
1. Ця стаття допоможе вам оцінити ваш сайт із позиції користувача, який готовий купити товар.
2. Ви отримаєте чек-лист з оформлення інтернет-магазину таким чином, щоб скоротити кількість кинутих кошиків.
3. Дізнаєтесь, які нюанси на сайті можуть відштовхувати покупців.
Небагато свіжих фактів
Питання конвертації відвідувача інтернет-магазину на покупця стоїть гостро. Достатньо поглянути на цифри, надані дослідницькою компанією Forrester:
- 75% користувачів, які додали товари в кошик, йдуть із сайту, не здійснивши покупку;
- 89% відвідувачів хоча б раз не довели процес оформлення замовлення до фіналу;
- 68% користувачів збирають повний кошик, але покидають сайт ні з чим.
Повірте, навіть якщо ваш інтернет-магазин не підпадає під цю статистику, варто тримати руку на пульсі.
На сьогоднішній день досить багато інформації в мережі про UX/UI – про те, як має виглядати та функціонувати сучасний інтернет-магазин. Проблема тільки в тому, що з усього потоку інформації складно виділити справді суттєве, бюджети не завжди відповідають реальним потребам для створення та обслуговування хорошого сайту, а фахівець від фахівця різниться.
Саме тому, спираючись на багаторічний досвід роботи з різноманітними сайтами, ми вирішили виділити важливі атрибути, які мають бути у гарного інтернет-магазину.
Елементи сайту, на які потрібно звернути увагу насамперед
Источник: исследования компаний ArrowMedia, Rusability, Bronto Software
Наведіть порядок
Сайт – це лице вашого бізнесу в Інтернеті. Якщо користувач натрапляє на неробочі посилання, кнопки, некоректну фільтрацію, потрапляє в порожній розділ каталогу і т.д., то його довіра до вас як продавця падатиме з кожним новим одвірком.
Швидше за все, логіка думки відвідувача буде такою: якщо сайт «кривий», то і товар неякісний, і з доставкою напортачать. Тому адмініструванню онлайн-магазину варто приділяти чимало часу та коштів. А якщо у вас немає тестувальника, то періодично проводите базовий аудит свого інтернет-магазину самі: пройдіть весь хай від вибору товарів до завершення покупки.
Надайте інформацію про компанію
Дослідження показують, що люди більше довіряють сайтам, де є розділи «Про нас»/«Про компанію»/«Наша історія». Також на вашу користь зіграють фото команди, демонстрація ліцензій, сертифікатів, листів подяки і т.д.
Додайте блок «Гарантії та Повернення»
Інформація про гарантії та можливість повернення товару говорить про те, що компанія працює чесно та прозоро. За пунктами опишіть процедуру оформлення, умови та терміни повернення.
Адаптуйте сайт під мобільні пристрої
Кожен з нас щодня переглядає десятки інтернет-ресурсів із мобільних пристроїв, тому не варто пояснювати значущість адаптивності сайту під різні пристрої.
Просто відкрийте свій сайт прямо зараз з мобільного телефону і дайте відповідь чесно: вам зручно ним користуватися?/ комфортно переглядати інформацію?/ чи коректно виведено меню?/ чи видно кнопки Call to Action? Якщо раптом щось не так – терміново виправляйте, адже понад 50% користувачів вперше знайомляться з товаром саме з мобільних пристроїв.
Забезпечте високу швидкість завантаження сайту
Ваша пропозиція навряд чи унікальна, та інтернет переповнений вашими конкурентами. Тому потурбуйтеся про те, що якщо потенційний клієнт вибрав ваш сайт, то він зміг побачити його вміст максимально швидко. Якщо сайт вантажиться довго (понад 3 секунди), це дратує користувача, і він йде.
Добавте фотоозвіти
Покажіть, як виглядає товар у житті.
Так, у вас, напевно, є фото товарів, що демонструють його з різних боків. Але додавання до картки товару фото від покупців значно підвищить рівень довіри.
Наприклад, можна "підтягнути" фото вашої продукції від користувачів Instagram.
Надайте можливість купити в 1 клік
Заберіть усі можливі перепони на шляху клієнта до здійснення покупки. Чим менше кроків до оформлення замовлення та оплати, обов'язкових полів для заповнення, тим краще.
Якщо на вашому сайті передбачена реєстрація та вхід до особистого кабінету, рекомендуємо, як мінімум, провести А/Б-тестування сайту, під час якого протестувати варіант з можливістю здійснити покупку без реєстрації.
Чітко пропишіть тарифи на доставку
44% користувачів, які оформили замовлення, але потім побачили вартість доставки, відмовилися від покупки. Тому тариф за доставку краще включити на етапі кошика, щоб клієнт одразу бачив суму.
Доведіть систему фільтрації до досконалості
Підбір товарів не повинен перетворюватися для користувача на кошмар. Тому фільтри в інтернет-магазині критично важливі, особливо коли товарів сотні, тисячі, мільйони.
Необхідно надати клієнту можливість вибирати продукцію за ціною/кольором/розміром/брендом/призначенням/матеріалом тощо.
Також не забудьте про сортування за спаданням/зростанням ціни, за популярністю, новизною і т.д.
Ще важливіше, щоб фільтрація працювала коректно. Тому не варто економити на розробці та тестуванні даного функціоналу.
Показуйте супутні та схожі товари
Коли користувач переглядає картку товару, виводьте блок зі схожими товарами. Існує безліч кейсів, які підтверджують, що показ супутніх товарів піднімає середній чек замовлення. Наприклад, якщо користувач купує кавомашину, пропонуйте купити кошти на догляд, каву і т.д.
Продумайте логіку корзини та оформлення замовлення
Надайте можливість:
- продовжити покупки;
- додавати/прибирати кількість одиниць товару;
- передбачте поле для введення промокоду (якщо проводите акції);
- додайте інформацію про варіанти та вартість доставки на перших етапах оформлення замовлення;
- просіть заповнювати тільки ті поля, які справді важливі для здійснення покупки;
- надайте якнайбільше способів оплати для вибору.
Джерело: дослідження компанії Parcel
Будемо раді провести аудит вашого сайту!
Замовте контекстну рекламу та отримайте безкоштовний аудит сайту!