Різниця між B2B та B2C маркетингом в онлайн-бізнесі
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Про що стаття?
1. Ця стаття допоможе вам оцінити ваш сайт із позиції користувача, який готовий купити товар.
2. Ви отримаєте чек-лист з оформлення інтернет-магазину таким чином, щоб скоротити кількість кинутих кошиків.
3. Дізнаєтесь, які нюанси на сайті можуть відштовхувати покупців.
Небагато свіжих фактів
Питання конвертації відвідувача інтернет-магазину на покупця стоїть гостро. Достатньо поглянути на цифри, надані дослідницькою компанією Forrester:
Повірте, навіть якщо ваш інтернет-магазин не підпадає під цю статистику, варто тримати руку на пульсі.
На сьогоднішній день досить багато інформації в мережі про UX/UI – про те, як має виглядати та функціонувати сучасний інтернет-магазин. Проблема тільки в тому, що з усього потоку інформації складно виділити справді суттєве, бюджети не завжди відповідають реальним потребам для створення та обслуговування хорошого сайту, а фахівець від фахівця різниться.
Саме тому, спираючись на багаторічний досвід роботи з різноманітними сайтами, ми вирішили виділити важливі атрибути, які мають бути у гарного інтернет-магазину.
Елементи сайту, на які потрібно звернути увагу насамперед
Источник: исследования компаний ArrowMedia, Rusability, Bronto Software
Сайт – це лице вашого бізнесу в Інтернеті. Якщо користувач натрапляє на неробочі посилання, кнопки, некоректну фільтрацію, потрапляє в порожній розділ каталогу і т.д., то його довіра до вас як продавця падатиме з кожним новим одвірком.
Швидше за все, логіка думки відвідувача буде такою: якщо сайт «кривий», то і товар неякісний, і з доставкою напортачать. Тому адмініструванню онлайн-магазину варто приділяти чимало часу та коштів. А якщо у вас немає тестувальника, то періодично проводите базовий аудит свого інтернет-магазину самі: пройдіть весь хай від вибору товарів до завершення покупки.
Дослідження показують, що люди більше довіряють сайтам, де є розділи «Про нас»/«Про компанію»/«Наша історія». Також на вашу користь зіграють фото команди, демонстрація ліцензій, сертифікатів, листів подяки і т.д.
Інформація про гарантії та можливість повернення товару говорить про те, що компанія працює чесно та прозоро. За пунктами опишіть процедуру оформлення, умови та терміни повернення.
Кожен з нас щодня переглядає десятки інтернет-ресурсів із мобільних пристроїв, тому не варто пояснювати значущість адаптивності сайту під різні пристрої.
Просто відкрийте свій сайт прямо зараз з мобільного телефону і дайте відповідь чесно: вам зручно ним користуватися?/ комфортно переглядати інформацію?/ чи коректно виведено меню?/ чи видно кнопки Call to Action? Якщо раптом щось не так – терміново виправляйте, адже понад 50% користувачів вперше знайомляться з товаром саме з мобільних пристроїв.
Ваша пропозиція навряд чи унікальна, та інтернет переповнений вашими конкурентами. Тому потурбуйтеся про те, що якщо потенційний клієнт вибрав ваш сайт, то він зміг побачити його вміст максимально швидко. Якщо сайт вантажиться довго (понад 3 секунди), це дратує користувача, і він йде.
Покажіть, як виглядає товар у житті.
Так, у вас, напевно, є фото товарів, що демонструють його з різних боків. Але додавання до картки товару фото від покупців значно підвищить рівень довіри.
Наприклад, можна "підтягнути" фото вашої продукції від користувачів Instagram.
Заберіть усі можливі перепони на шляху клієнта до здійснення покупки. Чим менше кроків до оформлення замовлення та оплати, обов'язкових полів для заповнення, тим краще.
Якщо на вашому сайті передбачена реєстрація та вхід до особистого кабінету, рекомендуємо, як мінімум, провести А/Б-тестування сайту, під час якого протестувати варіант з можливістю здійснити покупку без реєстрації.
44% користувачів, які оформили замовлення, але потім побачили вартість доставки, відмовилися від покупки. Тому тариф за доставку краще включити на етапі кошика, щоб клієнт одразу бачив суму.
Підбір товарів не повинен перетворюватися для користувача на кошмар. Тому фільтри в інтернет-магазині критично важливі, особливо коли товарів сотні, тисячі, мільйони.
Необхідно надати клієнту можливість вибирати продукцію за ціною/кольором/розміром/брендом/призначенням/матеріалом тощо.
Також не забудьте про сортування за спаданням/зростанням ціни, за популярністю, новизною і т.д.
Ще важливіше, щоб фільтрація працювала коректно. Тому не варто економити на розробці та тестуванні даного функціоналу.
Коли користувач переглядає картку товару, виводьте блок зі схожими товарами. Існує безліч кейсів, які підтверджують, що показ супутніх товарів піднімає середній чек замовлення. Наприклад, якщо користувач купує кавомашину, пропонуйте купити кошти на догляд, каву і т.д.
Надайте можливість:
Джерело: дослідження компанії Parcel
Будемо раді провести аудит вашого сайту!
Замовте контекстну рекламу та отримайте безкоштовний аудит сайту!
Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.
Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉