Відмінність контексту та SEO-просування

Час читання: 2 хвилин

Не маючи свого веб-сайту, жодна фірма чи підприємство не може результативно та комерційно ефективно розвиватися за умов нинішньої конкуренції. Також жоден інтернет-ресурс не стане успішним у мережі без комплексу заходів, спрямованих на підвищення його відвідуваності. Так що рано чи пізно, але кожна компанія стикається з необхідністю популяризації власного веб-сайту у глобальній мережі Інтернет.

На даний момент є два досить ефективні методи залучення великої кількості цільового трафіку – це розкрутка та просування сайту та контекстна реклама сайту в пошукових системах Google та Yandex.

Звичайно ж, кожен рекламодавець задається питанням, що ж вигідніше – розмістити контекстну рекламу або замовити просування. У багатьох випадках пошукова, та й контекстно-медійна, контекстна реклама не тільки не програє в ефективності, але за багатьма моментами і перевершує SEO-просування.

Першою, здавалося б дієвою перевагою SEO-розкрутки перед контекстом є сталість бюджету і можливість його прогнозування. Так, порахувати витрати на просування сайту не складно. Але й у контекстній рекламі бюджет можна досить швидко спрогнозувати. Щоправда, у контекстній рекламі можливі зміни цін на клік залежно від рівня конкуренції в даний момент. Якщо ви бажаєте змагатися з конкурентами за цільового відвідувача - будьте готові платити за клік більше, ніж вони. Ставки за клік можуть змінюватися миттєво, але, як правило, в кожній тематиці є вже «устаканений» кістяк конкурентів-рекламодавців, які не дуже й бажають воювати за перші місця на сторінці пошуку. Тому в більшості випадків, вартість кліка більш-менш стабільна, і знаходиться в прогнозованих рамках.

До того ж контекстна реклама завдяки своїм налаштуванням має великі можливості стабілізації та управління рекламним бюджетом. По-перше, в налаштуваннях кампанії завжди встановлюється ліміт витрати коштів на день. Тобто рекламодавець не витратить більше встановленої суми протягом дня. Також для цільового використання рекламного бюджету налаштовується регіон, дні тижня та графік показів оголошень протягом доби.

Але головне – це оптимізація акаунтів рекламних програм, тобто ряд заходів щодо зниження вартості кліка та отримання на обмежений бюджет рекламодавця максимально можливої ​​кількості цільових кліків. У досвідчених руках результатом такої оптимізації контекстної реклами є поступове зниження витрат (чи збільшення трафіку при постійних витратах) на 20-40% за інших рівних умов.

контекстная реклама и SEO

Переваг у контексту багато. І вони з лишком перекривають усі недоліки. Цей тип пошукової реклами відрізняється високою оперативністю та відсутністю інертності – зміни вносяться досить швидко. Якщо результати SEO-робіт по сайту видно через 3-5, а часто і 6 місяців, то розмістити контекстну рекламу можна протягом одного дня.

Хотілося б відзначити, що саме контекстна реклама дозволяє чітко таргетувати (націлювати) покази оголошень на цільову аудиторію. Якщо рекламодавець бажає, щоб веб-сайт мав успіх саме у цільових відвідувачів, зацікавлених у його послугах або товарах, які пропонує компанія, то контекст — це найоптимальніше рішення.

Крім пошукового, географічного та тимчасового націлювання показів контекстна реклама має ще й поведінковий націлення, що означає аналіз поведінки відвідувачів на сайті та націлювання відповідних оголошень (текстових чи графічних) на певні сегменти відвідувачів, залежно від їхньої поведінки на сайті.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.