Секрет успішних продажів в Інтернеті

Час читання: 2 хвилин

Чи реально платити менше, а отримувати більше? - Так! Фактори успішного продажу відомі давно - це правило маркетингу «4р»:

  • Product (продукт);
  • Place (місце);
  • Price (ціна);
  • Promotion (просування).

У розрізі продажів через мережу Інтернет це виглядає так:

  • Product (продукт). Це Ваш товар чи послуга. Продукт має бути якісним, привабливим та однозначно – конкурентоспроможним. Інакше продажів не буде! Але мало просто вказати на сайті характеристики товару чи послуги. Акцентуйте увагу на його унікальних властивостях, на вигодах, які отримає відвідувач, придбавши продукт і т.д.
  • Place (место). Це ваш сайт. Вимоги до сайту прості, але дуже важливі: - приємний дизайн; зрозуміла та зручна навігація по сайту та за каталогом; коротка, але вичерпна інформація про товар; доступність контактної інформації; наявність корисних сервісів (підбір товару, порівняння, онлайн-заявка, послуга "зворотний дзвінок", чат з менеджером тощо)
  • Price (ціна). Це умови продажу товару (вартість товару, гарантії, терміни доставки, способи оплати, сервіс тощо). Ціна, як один із ключових факторів в інтернеті, має бути адекватна якості товару і порівнянна з середньоринковими цінами, тобто - конкурентоспроможна! Висока ціна товару відлякуватиме відвідувача, але пам'ятайте, що за його перехід на сайт Ви вже заплатили!
  • Promotion (просування). Це реклама! Завдання рекламної кампанії – залучити до сайту цільову аудиторію. Тобто з мільйонів користувачів мережі інтернет – виділити ту її частину, яка готова та зацікавлена ​​у покупці Вашого продукту. У контекстній рекламі це здійснюється за допомогою правильного підбору і налаштування ключових фраз, оголошень та інших налаштувань та інструментів. Окремо потрібно додати, що для якісної контекстної реклами необхідний зворотний зв'язок! Тобто інформація від рекламодавця про дзвінки, нецільові звернення тощо. На відміну від друкованих ЗМІ, контекстна реклама – це ланцюг постійних експериментів, безперервний ланцюжок: «налаштування-тестування-аналіз-налаштування». Тому чим більше інформації - тим якісніше можна налаштувати рекламну кампанію!

Якщо один із цих пунктів не буде дотриманий, або дотриманий «не зовсім», ефективність продажу буде низькою! Отже, щоб платити менше, а отримувати при цьому більше – удосконалюйте свій продукт, удосконалюйте сайт, а ми вдосконалимо Вашу рекламну кампанію!


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.

  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
    Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.

  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉