Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу

Час читання: 5 хвилин

Така вже ця сфера маркетингу, що міфів про неї дуже багато. Нещодавно ми в одній із груп у Фейсбук про маркетинг подискутували з колегами з цеху з цього приводу і від душі посміялися і вирішили тут зібрати найцікавіші, найпопулярніші та найсмішніші міфи та висловлювання, з якими зустрічаються маркетологи та прокоментувати їх не з позиції гумору, а з боку реалій маркетингу.

Ну як то кажуть, поїхали!)

  1. креативы в маркетинге -

Про ефективність креативу говорить саме статистика. Жоден навіть найдосвідченіший маркетолог не скаже точно, що "зайде" аудиторії, а що ні. Вірніше навіть не так - чим досвідченіший маркетолог, тим менше гарантій він даватиме!)


  2.

- теж про креативи)) Популярна хибна думка, що чим яскравіше і ефектніше зроблений креатив, тим краще він спрацює. Є багато прикладів, коли за результатами тесту виграє найпростіший варіант оголошення. Бізнес часто плутає помітність креативу з його конвертацією у дзвінок/лід/продаж!


  3.

- рекламні послуги - це набір численних інструментів та налаштувань. Без досвіду його використання здебільшого не вдасться налаштувати ефективну кампанію. Зі свого досвіду - за більш ніж 12 років роботи ми не бачили жодної (ЖОДНОЇ!) ефективної рекламної кампанії, налаштованої не профільним фахівцем.


  4.

- давайте всі разом будемо реалістами :)

       
  5.

- чому 7, а не 6 чи 8?))) Скільки потрібно постів робити, де і яких - на це питання відповідає початкова мета (KPI) та розроблена стратегія.


6.

- Тут можна прокоментувати приказкою "Скупий платить двічі". Якісні послуги не можуть стояти дешево.

   
  7.

- реально дивимося на речі! :))

     
8.

- Тут треба згадати, яка мета рекламної кампанії! Якщо директорові сподобаються креативи, то ОК :)

   
9.

- В онлайн-рекламі не існує прайсів - бюджети та вартість послуг з реклами прораховується під кожен проект, виходячи з його завдань, особливостей та обсягу робіт.


  10. - :))      
  11.

- Судити про коливання кількості дзвінків можна коли йде їх потік, наприклад від 10-20 на день. Якщо їх мало, то на сцену виходить пані випадковість і те, що вчора було 2-3 дзвінки, а сьогодні їх немає взагалі – це лише справа випадку. За такою кількістю статистики робити висновки не можна.


12.

- теж про статистику)) Вибірка не репрезентативна! Тобто, не відображає дійсність. Для коректних висновків статистики має бути достатньо, у разі хоча б 200 кліків, але що більше, то точніше.

 
13.

-ой біда, біда! Ніколи не робіть так. Спочатку налаштування аналітики – потім запуск реклами. Якщо звичайно ви не хочете витрачати гроші даремно.

 
14. - сильно! :))        
15.

– це хіт! :)) Для багатьох це звичайно смішно, але таке ми чуємо часто :(

     
16.

- якщо в організації бізнесу на якихось етапах є проблеми, то жодна найкраща реклама не вирішить їх. Вузький асортимент, завищені ціни чи невчасну доставку реклама не компенсує.


17.

- маркетинг - це трохи ширше, раз у 1000 :)))

 
18.

- ви не повірите, але й таке ми чуємо іноді)

)

   
19. - з дизайну)))      
20.

- З тієї ж "опери". Нічого проти доньки не маємо, але здебільшого потім потрібно все переробляти...)

 
21.

- тобто саме таке уявлення про рекламу у деяких замовників?))) Не забуваємо, що на дзвінки впливає не лише реклама, а як мінімум коливання попиту...))

 
22.

- Брендінг потрібен, якщо він потрібен. І для цього не обов'язково бути солодким напоєм))


23.

- терміни підготовки рекламної кампанії переважно залежать від обсягу майбутніх робіт і те, де потрібно 7 днів за 1 день не зробиш. Ну можна звісно, ​​але це буде не те!)))

   
24.

- навіть такі уявлення про маркетинг бувають..! ))))

   

Розуміємо – і сміх, і гріх! Бізнес, будь ближче до маркетингу!!))

Всім розуміння та багато конверсій!)

 
 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.