Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу
Така вже ця сфера маркетингу, що міфів про неї дуже багато. Нещодавно ми в одній із груп у Фейсбук про маркетинг подискутували з колегами з цеху з цього приводу і від душі посміялися і вирішили тут зібрати найцікавіші, найпопулярніші та найсмішніші міфи та висловлювання, з якими зустрічаються маркетологи та прокоментувати їх не з позиції гумору, а з боку реалій маркетингу.
Ну як то кажуть, поїхали!)
1. -Про ефективність креативу говорить саме статистика. Жоден навіть найдосвідченіший маркетолог не скаже точно, що "зайде" аудиторії, а що ні. Вірніше навіть не так - чим досвідченіший маркетолог, тим менше гарантій він даватиме!)
2.
- теж про креативи)) Популярна хибна думка, що чим яскравіше і ефектніше зроблений креатив, тим краще він спрацює. Є багато прикладів, коли за результатами тесту виграє найпростіший варіант оголошення. Бізнес часто плутає помітність креативу з його конвертацією у дзвінок/лід/продаж!
3.
- рекламні послуги - це набір численних інструментів та налаштувань. Без досвіду його використання здебільшого не вдасться налаштувати ефективну кампанію. Зі свого досвіду - за більш ніж 12 років роботи ми не бачили жодної (ЖОДНОЇ!) ефективної рекламної кампанії, налаштованої не профільним фахівцем.
4.
- давайте всі разом будемо реалістами :)
5.
- чому 7, а не 6 чи 8?))) Скільки потрібно постів робити, де і яких - на це питання відповідає початкова мета (KPI) та розроблена стратегія.
6.
- Тут можна прокоментувати приказкою "Скупий платить двічі". Якісні послуги не можуть стояти дешево.
7.
- реально дивимося на речі! :))
8.
- Тут треба згадати, яка мета рекламної кампанії! Якщо директорові сподобаються креативи, то ОК :)
9.
- В онлайн-рекламі не існує прайсів - бюджети та вартість послуг з реклами прораховується під кожен проект, виходячи з його завдань, особливостей та обсягу робіт.
10. - :))
11.
- Судити про коливання кількості дзвінків можна коли йде їх потік, наприклад від 10-20 на день. Якщо їх мало, то на сцену виходить пані випадковість і те, що вчора було 2-3 дзвінки, а сьогодні їх немає взагалі – це лише справа випадку. За такою кількістю статистики робити висновки не можна.
12.
- теж про статистику)) Вибірка не репрезентативна! Тобто, не відображає дійсність. Для коректних висновків статистики має бути достатньо, у разі хоча б 200 кліків, але що більше, то точніше.
13.
-ой біда, біда! Ніколи не робіть так. Спочатку налаштування аналітики – потім запуск реклами. Якщо звичайно ви не хочете витрачати гроші даремно.
14. - сильно! :))
15.
– це хіт! :)) Для багатьох це звичайно смішно, але таке ми чуємо часто :(
16.
- якщо в організації бізнесу на якихось етапах є проблеми, то жодна найкраща реклама не вирішить їх. Вузький асортимент, завищені ціни чи невчасну доставку реклама не компенсує.
17.
- маркетинг - це трохи ширше, раз у 1000 :)))
18.
- ви не повірите, але й таке ми чуємо іноді)
)
19. - з дизайну)))
20.
- З тієї ж "опери". Нічого проти доньки не маємо, але здебільшого потім потрібно все переробляти...)
21.
- тобто саме таке уявлення про рекламу у деяких замовників?))) Не забуваємо, що на дзвінки впливає не лише реклама, а як мінімум коливання попиту...))
22.
- Брендінг потрібен, якщо він потрібен. І для цього не обов'язково бути солодким напоєм))
23.
- терміни підготовки рекламної кампанії переважно залежать від обсягу майбутніх робіт і те, де потрібно 7 днів за 1 день не зробиш. Ну можна звісно, але це буде не те!)))
24.
- навіть такі уявлення про маркетинг бувають..! ))))
Розуміємо – і сміх, і гріх! Бізнес, будь ближче до маркетингу!!))
Всім розуміння та багато конверсій!)