Тренди інтернет-маркетингу 2019

Час читання: 2 хвилин

Щороку такі компанії, як Google, Facebook, Mail.Ru Group інвестують мільйони доларів у тестування нових сервісів та випуск нових продуктів. 2018 багато в чому став проривним для digital-маркетингу. І вже зрозуміло, що попереду на нас чекає не менш активна презентація інновацій. Сьогодні розповімо про яскраво намічені тренди в інтернет-маркетингу 2019 року.

 

digital marketing trends 4

1. Бути просиішими: використання голосових помічників

Головний завіт усіх пошукових систем – максимально точно та швидко відповідати на запити користувачів. Користувачі стають все більш вимогливими. Вони не хочуть довго блукати лабіринтами сайту і вишукувати потрібний колір-розмір-смак. Зробити шлях до бажаної мети коротким – головне завдання голосових помічників.

Інтеграція голосового сервісу з бізнесом – один із явних трендів. Багато компаній вже користуються можливостями Amazon Alexa, Google Assistant, Cortana, Bixby, "Аліса", SoundHound, Apple Siri та інших помічників. Сервіси успішно допомагають користувачам вибрати меблі під їхній інтер'єр, замовити улюблену піцу за кілька секунд, розповідають останні новини.

2. Дорогу мобайлу

Швидкість завантаження сайту для багатьох власників бізнесу залишається актуальною проблемою. Цей показник найчастіше безпосередньо впливає на конверсійність. Згідно зі статистикою Google, 53% користувачів залишають сайт, якщо він завантажується більше 3 секунд. Звідси виникла гостра потреба в оптимізації цього процесу. Так, Google створив проєкт, результат якого Accelerated Mobile Pages (AMP) – інструмент з вихідним кодом для створення прискорених мобільних сторінок.

3. Голосовой пошук б'є рекорди

Вже сьогодні частка пошукових запитів, запитуваних голосом, становить 20%. І, як показує статистика, цей вид запитів значно відрізняється від тих, що людина запроваджує вручну. Вони довші і більше схожі на питання, які ми ставимо в усному мовленні. Очевидно, що просувати сайти під такі запити потрібно трохи інакше. Тому SEO фахівці все активніше використовуватимуть механіки просування сайту, в тому числі і під голосовий пошук.

trendy internet marketinga 2019 2

4. Чат-боти як заміна живим менеджерам

У вас ще немає чат-бота? Саме час заводити і бути у тренді. Незважаючи на те, що багато користувачів ще консервативні у своєму виборі і віддають перевагу спілкуванню з живою людиною, передові компанії стверджують, що ситуація зміниться вже в найближчі 2-3 роки. Виробники софту роблять ставку на чат-ботів із штучним інтелектом. А чат-боти стануть поколінням якісно нових співрозмовників. Вони розумітимуть швидку мову і вестимуть діалог, як реальна людина.

5. А в конці кінців – омніканальність

Створення омніканальності у просуванні – безперечний тренд digital-маркетингу.

Всі перераховані вище інструменти, маркетингові ходи повинні працювати в зв'язці і приводити до єдиної мети. І це не про розвиток багатоканальності, коли кожен маркетинговий канал працює та розвивається паралельно іншим. Омніканальність передбачає "підхоплення" користувача по всьому шляху спілкування з брендом. Всі канали, будь то соціальні мережі, чат-боти, програми, стикаються з користувачем у потрібний момент, залучають його до бренду і дають плавний поштовх, спрямовуючи до головного – здійснення конверсії знову і знову.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.

  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
    Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.

  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉