Щороку такі компанії, як Google, Facebook, Mail.Ru Group інвестують мільйони доларів у тестування нових сервісів та випуск нових продуктів. 2018 багато в чому став проривним для digital-маркетингу. І вже зрозуміло, що попереду на нас чекає не менш активна презентація інновацій. Сьогодні розповімо про яскраво намічені тренди в інтернет-маркетингу 2019 року.

1. Бути просиішими: використання голосових помічників
Головний завіт усіх пошукових систем – максимально точно та швидко відповідати на запити користувачів. Користувачі стають все більш вимогливими. Вони не хочуть довго блукати лабіринтами сайту і вишукувати потрібний колір-розмір-смак. Зробити шлях до бажаної мети коротким – головне завдання голосових помічників.
Інтеграція голосового сервісу з бізнесом – один із явних трендів. Багато компаній вже користуються можливостями Amazon Alexa, Google Assistant, Cortana, Bixby, "Аліса", SoundHound, Apple Siri та інших помічників. Сервіси успішно допомагають користувачам вибрати меблі під їхній інтер'єр, замовити улюблену піцу за кілька секунд, розповідають останні новини.
2. Дорогу мобайлу
Швидкість завантаження сайту для багатьох власників бізнесу залишається актуальною проблемою. Цей показник найчастіше безпосередньо впливає на конверсійність. Згідно зі статистикою Google, 53% користувачів залишають сайт, якщо він завантажується більше 3 секунд. Звідси виникла гостра потреба в оптимізації цього процесу. Так, Google створив проєкт, результат якого Accelerated Mobile Pages (AMP) – інструмент з вихідним кодом для створення прискорених мобільних сторінок.
3. Голосовой пошук б'є рекорди
Вже сьогодні частка пошукових запитів, запитуваних голосом, становить 20%. І, як показує статистика, цей вид запитів значно відрізняється від тих, що людина запроваджує вручну. Вони довші і більше схожі на питання, які ми ставимо в усному мовленні. Очевидно, що просувати сайти під такі запити потрібно трохи інакше. Тому SEO фахівці все активніше використовуватимуть механіки просування сайту, в тому числі і під голосовий пошук.

4. Чат-боти як заміна живим менеджерам
У вас ще немає чат-бота? Саме час заводити і бути у тренді. Незважаючи на те, що багато користувачів ще консервативні у своєму виборі і віддають перевагу спілкуванню з живою людиною, передові компанії стверджують, що ситуація зміниться вже в найближчі 2-3 роки. Виробники софту роблять ставку на чат-ботів із штучним інтелектом. А чат-боти стануть поколінням якісно нових співрозмовників. Вони розумітимуть швидку мову і вестимуть діалог, як реальна людина.
5. А в конці кінців – омніканальність
Створення омніканальності у просуванні – безперечний тренд digital-маркетингу.
Всі перераховані вище інструменти, маркетингові ходи повинні працювати в зв'язці і приводити до єдиної мети. І це не про розвиток багатоканальності, коли кожен маркетинговий канал працює та розвивається паралельно іншим. Омніканальність передбачає "підхоплення" користувача по всьому шляху спілкування з брендом. Всі канали, будь то соціальні мережі, чат-боти, програми, стикаються з користувачем у потрібний момент, залучають його до бренду і дають плавний поштовх, спрямовуючи до головного – здійснення конверсії знову і знову.