Кейс у B2B: -60% вартості ліда за 30 днів!

Час читання: 2 хвилин

Вибір ефективного каналу просування – один із основних пунктів маркетингової стратегії компанії.

Для одного з наших клієнтів ми використовуємо досить популярне поєднання – рекламу в Google Ads та Facebook. Але унікальний цей кейс тим, що продукт нашого клієнта (CRM для турагентств - "Мої Туристи", сегмент - В2В) розрахований для досить вузької аудиторії.

Зараз успішно працюють обидва канали просування, але спочатку не все було так гладко. Facebook стабільно відставав у показниках, порівняно з рекламою у Google. Ми були на межі відмови від цього рекламного каналу. PPC-фахівець, який вів цей проект, усіма силами намагався “витягти” Facebook: тестував креативи, оптимізував кампанії, гурти та плейсменти.

Дружна команда нашої агенції прийшла на допомогу! Ми влаштували мозковий штурм, збирали ідеї. З огляду на специфіку бізнесу у фінал вийшла стратегія звуження аудиторії. Такий хід був досить ризикованим, враховуючи рекомендації Facebook сильно не звужувати націлення та давати можливість алгоритмам системи самим знаходити аудиторію.

Ми запросили дод. статистику у клієнта + виходячи з наявної статистики глибше вивчили тих відвідувачів, які здійснювали цільові дії на сайті, тобто конвертувалися та “намалювали” більш точний портрет цільового користувача. Далі створили сегментовані рекламні кампанії з вузько налаштованим орієнтуванням, суворо(!) дотримуючись портрета користувача. Запустили кампанії і в результаті вже за місяць кількість конверсій зросла у рази, а вартість конверсії вдалося знизити на... 60%!

Висновок: немає єдино вірних рішень у маркетингу і рекламі, все вирішує тестування – припускаємо, пробуємо, оцінюємо результат.

Завжди корисно критично подивитися на рекламну стратегію та спробувати знайти альтернативні варіанти. У нашому випадку стратегія спрацювала: реклама у Facebook стала приносити результат нарівні з рештою рекламних каналів, і нам не довелося від нього відмовлятися.

Ура! Реклама сегменту B2B у Facebook має право на життя.

Бажаємо і Вам стабільних конверсій за вигідною ціною! :)


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.