Вибір ефективного каналу просування – один із основних пунктів маркетингової стратегії компанії.
Для одного з наших клієнтів ми використовуємо досить популярне поєднання – рекламу в Google Ads та Facebook. Але унікальний цей кейс тим, що продукт нашого клієнта (CRM для турагентств - "Мої Туристи", сегмент - В2В) розрахований для досить вузької аудиторії.
Зараз успішно працюють обидва канали просування, але спочатку не все було так гладко. Facebook стабільно відставав у показниках, порівняно з рекламою у Google. Ми були на межі відмови від цього рекламного каналу. PPC-фахівець, який вів цей проект, усіма силами намагався “витягти” Facebook: тестував креативи, оптимізував кампанії, гурти та плейсменти.
Дружна команда нашої агенції прийшла на допомогу! Ми влаштували мозковий штурм, збирали ідеї. З огляду на специфіку бізнесу у фінал вийшла стратегія звуження аудиторії. Такий хід був досить ризикованим, враховуючи рекомендації Facebook сильно не звужувати націлення та давати можливість алгоритмам системи самим знаходити аудиторію.
Ми запросили дод. статистику у клієнта + виходячи з наявної статистики глибше вивчили тих відвідувачів, які здійснювали цільові дії на сайті, тобто конвертувалися та “намалювали” більш точний портрет цільового користувача. Далі створили сегментовані рекламні кампанії з вузько налаштованим орієнтуванням, суворо(!) дотримуючись портрета користувача. Запустили кампанії і в результаті вже за місяць кількість конверсій зросла у рази, а вартість конверсії вдалося знизити на... 60%!
Висновок: немає єдино вірних рішень у маркетингу і рекламі, все вирішує тестування – припускаємо, пробуємо, оцінюємо результат.
Завжди корисно критично подивитися на рекламну стратегію та спробувати знайти альтернативні варіанти. У нашому випадку стратегія спрацювала: реклама у Facebook стала приносити результат нарівні з рештою рекламних каналів, і нам не довелося від нього відмовлятися.
Ура! Реклама сегменту B2B у Facebook має право на життя.
Бажаємо і Вам стабільних конверсій за вигідною ціною! :)