Кейс: "Вантажоперевезення": +50% звернень через сайт

Час читання: 4 хвилин

У цій статті йтиметься про специфіку реклами послуг з вантажних перевезень за допомогою інструментів Google Adwords, а також порівняння кон'юнктури та особливостей просування вантажних перевезень в Росії та Казахстані. Серед послуг, що надаються – карго з Китаю та Європи в Росію/Казахстан.

Послуги: Вантажоперевезення Китай/Європа - Росія/Казахстан

Період: 5 місяців (серпень 2017 – грудень 2017)

Бюджет: 121 тис. грн

Для оцінки ефективності роботи рекламних кампаній було відібрано лише макроконверсії:

1. Заявка на попередній прорахунок вартості.

2. Замовлення зворотного дзвінка.

3. Повідомлення через онлайн-консультацію.

Для просування використовувалися кампанії у пошуковій та контекстно-медійній мережах, а також ремаркетинг (пошуковий та медійний).

Контекстно-медійна мережа Google

Для реклами вантажоперевезень у контекстно-медійній мережі були протестовані такі націлення:

1. Цільові ключові слова.

2. Особливі аудиторії за ключовими словами.

3. Особливі аудиторії з доменів конкурентів / сайтів постачальників / інформаційні портали, присвячені вантажоперевезенням.

4. Цільові теми та інтереси.

5. Різні перетину вищевказаних націлень.

Загалом на тестування в КМС було витрачено близько 4 тис. грн., в результаті отримали вартість залучення цільового звернення трохи дорожче, ніж з пошукової мережі. Ситуація була практично ідентичною як у Росії, так і у Казахстані. Можна було б тестувати далі, і, мабуть, у перспективі отримали б прийнятну вартість конверсії, але оскільки рекламний бюджет був досить обмежений, вирішили сконцентруватися на пошуку і ремаркетингу.

Пошукова мережа Google

У пошуковій мережі Google були налаштовані окремі рекламні кампанії для кожного з напрямків:

  • Китай - Росія
  • Китай - Казахстан
  • Європа - Росія
  • Європа - Казахстан

Тестували як конкурентні запити (“вантажоперевезення з Китаю до Росії вартість”), і менш конкурентні – без прив'язки до перевезення типів вантажів (“доставка з Китаю” / “товар з Китаю до Росії” / “постачання з Китаю” тощо. ). Розрахунок було зроблено на те, що з менш конкуретними ключовими фразами за допомогою нижчої вартості кліка, вартість конверсії загалом буде прийнятною, попри досить низький коефіцієнт конверсії.

В результаті, за весь аналізований період рекламування, отримали такі цифри вартісті конверсії:

  • Китай - Росія – 230 грн
  • Китай - Казахстан – 71 грн
  • Європа - Росія – 179 грн
  • Європа - Казахстан – 42 грн

Ремаркетинг у медійній мережі Google

Для ремаркетингу використовувалися такі аудиторії відвідувачів:

1. Відвідувачі сайту за останні 10 днів, які цікавились вантажоперевезеннями з Китаю

2. Відвідувачі сайту за останні 10 днів, які цікавились вантажоперевезеннями з Європи

3. Відвідувачі сайту за останні 20 днів, які цікавились вантажоперевезеннями з Китаю

4. Відвідувачі сайту за останні 20 днів, які цікавились вантажоперевезеннями з Європи

5. Розумний список – 10 днів

6. Розумний список – 20 днів

У всіх групах було виключено користувачів, які раніше вже здійснювали цільове звернення на сайті. В результаті отримали вартість конверсії з ремаркетингових кампаній в середньому на 25% дешевше, ніж з пошукової мережі. Також, слід зазначити групи з націленням на розумні списки ремаркетингу – вони давали дуже непогані результати, як по вартості конверсії, та їх кількості на тлі інших груп у кампанії з ремаркетингу.

Оптимізація

У всіх кампаніях проводилися регулярні стандартні роботи з оптимізації рекламного облікового запису: порівняльний аналіз кампаній / груп / ключових слів / націлень, оптимізація за демографічними категоріями, часом доби, днями тижня, типами пристроїв тощо. В результаті за рахунок перерозподілу рекламного бюджету за період, що рекламується, вдалося знизити вартість цільового обігу з 241 грн за конверсію до 145 грн, при одночасному зростанні їх кількості на 50%.

Висновки:

1. У середньому вартість кліку в мережі в Росії дорожча, ніж у сусідньому Казахстані в 2.6 разів (26 і 10 грн відповідно).

2. У середньому вартість конверсії з пошукової мережі в Росії дорожча у 3 рази, ніж у Казахстані (196 і 66 грн відповідно).

3. Конверсійність трафіку з Казахстану вища на 15%.

4. Ремаркетинг дозволяє збільшити кількість цільових звернень на 15-20%, при зниженні вартості їх залучення на 25-30%.

5. Просування логістичних послуг у контекстно-медійній мережі Google вимагає великих бюджетів на тестування, але в перспективі після проведення тестування може дати хороший результат.

6. Якщо потрібні результати тут і зараз – використовуємо комбінацію: пошукова мережа + ремаркетинг у пошуку та ремаркетинг КМС.

7. Завдяки регулярній оптимізації нам вдалося підвищити ефективність вкладень у рекламу на 116%.

Бажаєте підняти продажі? – Звертайтесь, ми допомагаємо бізнесу вже понад 12 років

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.