Йтиметься про контекстну рекламу в медичній тематиці. Також про те, яку важливу роль відіграє посадкова сторінка в отриманні результату, незалежно від тематики та як знизити ціну конверсії (ліда).
Часто представникам бізнесу складно об'єктивно оцінити наскільки їхній сайт продає і зручний для відвідувача. І справа тут не лише у знаннях у галузі реклами чи юзабіліті, хоча це, безумовно, дуже важливо. Бізнесу важко подивитися на свій сайт очима клієнта. Коли ви занурені в одну тематику, багато речей здаються простими і навіть елементарними. Тому на свій сайт потрібно дивитися не як професіонал, а як рядовий користувач, який хоче отримати відповідь на основні питання перед тим, як зателефонувати або зробити замовлення.
Перед початком співпраці ми зазвичай даємо базові рекомендації та зауваження щодо сайту (а найчастіше вони є). Ця послуга для діючих клієнтів безкоштовна, адже без сайту, що продає, від будь-якої реклами максимальний результат отримати не вдасться.
Але в даному кейсі покажемо, який експеримент ми провели з посадковими сторінками у проекті, з яким досить довго та успішно працюємо. А також, наскільки вдалося знизити ціну конверсії (ліда) для клієнта.
Завдання було протестувати нову посадкову сторінку, яку оформили у форматі Landing Page на предмет конверсійності (виконання цільових дій на сайті) по одному з напрямків, яка досить відрізнялася за стилістикою та наповненням від поточної сторінки та сайту в цілому. Тобто основна сторінка, яку рекламували – на багатосторінковому сайті у класичному вигляді, експериментальна (тестова) сторінка – у вигляді Landing Page.
Тематика - Медицина
Географія - Київ
Інструменти - Google Ads
Перше, що в такій ситуації необхідно зробити - це оцінити якість посадкової, що тестується. В результаті аналізу ми надали клієнту низку рекомендацій. З певних причин впровадити всі зміни одразу не вдалося. Експеримент ми налаштували, а зміни вносили клієнт поетапно протягом півроку. Таким чином, тестування розтяглося на 8 місяців.
Всю осінь і зиму посадкові йшли "ніздря в ніздрю". Нагадаємо, що на той момент остаточно всі рекомендації застосовано ще не було.
Але за перші 2 місяці весни, після внесення всіх змін до тестової посадкової з'явився явний переможець.
На скріншоті видно, що вдалося знизити ціну конверсії з 1452 грн до 604 грн, тобто на 58% вартість конверсії з тестової кампанії нижча за вихідну. Мета була досягнута. Тепер можна масштабувати результат на весь напрямок.
Пройшло 2 місяці після того, як ми використовуємо нову посадкову на 100% для пошукової кампанії. Конверсії вдається отримувати за вартістю на 42% дешевше, ніж за період тестування.
Таким чином, на виділений рекламний бюджет ми зможемо залучити набагато більше заявок, змінивши лише посадкову сторінку. Подивіться на свій сайт очима клієнта! І пам'ятайте, тестування – це завжди нові можливості, не упускайте їх.
P.S. Деякі комерційні дані були приховані з міркувань конфіденційності.