Особливості PPC-реклами в США

Час читання: 3 хвилин

Менталітет людей та їх поведінкові звички на різних куточках нашої планети достатньо сильно відрізняються. Відповідно PPC реклама та і маркетинг в загальному також має свої особливості в залежності від географії. В цьому кейсі розберемо особливості просування товарів чи послуг в США, адже саме цей ринок такий бажаний для багатьох українських підприємців, і не дарма.

Ось основні особливості, які нам вдалось виділити щодо просування через контекст і таргет в США:

  1. Більша платоспроможність. Варто пам'ятати, що в США одна з найсильніших економік світу, відповідно дохід середньостатистичного американця дозволяє йому витрачати більше коштів на товари, ніж в багатьох інших країнах. Вони дійсно досить просто наважуються на покупки, адже, по-перше, це зазвичай незначна частка від їх доходу, по-друге, гарно розвинена кредитна система дозволяє отримувати бажані товари відразу, а не відкладати на них. Це потрібно враховувати в рекламі, креативах та в рекламній стратегії в цілому.
  2. Вища вартість кліку та конверсії (вартість реклами). Ні для кого не секрет, що в США один з найвищих показників CPC (ціна кліку). Що є досить закономірним, враховуючи рівень доходу. При високій вартості реклами якість налаштування є ключовим елементом в успішності РК, адже саме професійне налаштування і оптимізація дозволяють знизити CPC та CPA.
  3. Висока конкуренція. Цей пункт досить пов'язаний з попереднім, адже висока конкуренція також впливає на вартість реклами. В США розвинена культура підприємництва, тому більшість сфер досить конкурентні. І знову ж таки це потрібно враховувати в рекламній стратегії, аналізувати гравців на ринку, відбудовуватися від них, виділятися, шукати свою ЦА.
  4. Більш різноманітна аудиторія. До речі про ЦА, виявляється в Україні визначитися з цільовою аудиторією досить просто, адже в глобальному плані ми всі плюс мінус схожі, з одним менталітетом. Але ж США країна емігрантів, і люди в ній говорять на різних мовах, мають різни звички, проблеми, навіть думають по різному, тому з сегментацією аудиторі доведеться заморочитися.
  5. Територіальна різноманітність. Знову ж таки, в Україні є Київ, обласні центри і невеличкі міста і для нам приблизно зрозуміло де наша аудиторія. А от США простягається від холодного ділового Нью Йорка до тропічного і розслабленого Маямі. І відповідно кожна аудиторія має свої особливості.
  6. Емоційна складова. Частіше всього просто пропонувати хороший товар за низькою ціною недостатньо. Дуже важливе позиціонування та місія бренду. Американці шанують сімейні цінності, а також расову, гендерну, культурну рівність.

Далі на прикладі розберемо як можна запустити рентабельну рекламу в США.

Тематика - Юридичні послуги

Географія - США

Інструменти - Google Ads, Facebook Ads

У клієнта раніше був досвід запуску конкретної реклами з іншим підрядником, але основною проблемою були дуже неякісні ліди. Тобто заявки залишали, але при першому ж спілкуванні виявлялося, що звернення зовсім не по темі. В результаті перевантажений відділ продаж, витрачений бюджет, а результату нуль.

В першу чергу ми звичайно почали аналізувати ринок, ЦА, конкурентів та попередні рекламні кампанії. Варто зауважити, що ніша дуже конкурентна, а ЦА досить специфічна, тому детально пропрацьована стратегія та робота над попередніми помилками в цьому випадку - запорука успіху.

Які помилки були виявлені в попередніх РК, які могли привести до неякісних заявок:

  • неправильний розподіл бюджету між інструментами. Більша частина бюджету витрачалась на таргетовану рекламу, тоді як більш якісні ліди в даній сфері очевидно можна отримувати з Google Ads.
  • стратегія в Google Ads була зовсім не пропрацьована, використовувались дуже загальні ключові слова, що приводило до низької якості трафіка.
  • в Facebook Ads використовували невдалий тип РК, а саме “Повідомлення”. Так як тематика досить специфічна, найкращий варіант вести користувачів на сайт, де вони зможуть отримати більше інформації, та вже потім звертатися.
  • в оголошеннях послуги позиціонувалися як дуже дешеві, через це отримували лідів відповідної якості.
  • відділ продажів комунікував з лідами в основному через почту та повідомлення, що досить нормально в США. Але конкуренти призначали відразу короткий дзвінок/консультацію, що призводило до перехвату конкурентами клієнтів. 
  • ремаркетинг майже не використовувався, через що втрачалась велика кількість “теплих” користувачів з контекстної та таргетованої реклами.

В рекламних кампаніях, які були нами налаштовані, врахували усі попередні помилки, розробили стратегію для Google Ads та Facebook Ads, надали рекомендації щодо сайту та комунікації з клієнтами та запустили РК.

Як результат вдалось значно підвищити якість лідів та отримати наступні показники:

  • Facebook Ads

Google Ads

Як бачите, вдалось отримати досить низьку вартість кліку як в Facebook Ads, так і в Google Ads (потрібно враховувати, що це пошукові кампанії, де вартість кліку може бути суттєво вища за таргет), а також високий коефіцієнт конверсії.

Висновок: 

Глобально налаштування контекстної або таргетованої реклами в США та Україні нічим не відрізняється - це все ті ж рекламні платформи з однаковим в більшості випадків функціоналом, проте є свої особливості, які необхідно враховувати. Потрібно детально пропрацювати стратегію та більше уваги звернути на особливості аудиторії, ну звичайно бути готовим, що витрати (рекламні бюджети) на рекламу в США будуть суттєво вищі. Але якщо все зробити правильно, то ринок США відкриває дуже великі можливості. :)

Всім конверсій!)  

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.