Як реконструкція сайту підвищила його конверсію та продаж

Час читання: 3 хвилин

У червні 2020 року ми викотили оновлений сайт https://webmarketing.ua/

Скажімо відразу: була мета, щоб сайт https://webmarketing.ua/краще конвертував (тобто ми хотіли збільшити кількість звернень потенційних клієнтів), але результат перевершив наші очікування. Наскільки читайте нижче.

Коротко про те, що маємо через 2 місяці роботи оновленого сайту:

коефіцієнт конверсії “Заповнення брифу” (це основна форма заявки на обох сайтах) по google/cpc (платна реклама у Google):

  • на старому сайті становив у різні періоди останнього від 0,22% до 0,96% (у найпіковий період);
  • на новому зараз – 1,09% (і липень-серпень не найактивніший період для нашої ніші), тобто поки що спостерігається стабільне збільшення коефіцієнта конверсії.

Важливо відзначити, що це показники тільки за однією формою "Заповнення брифу" і тільки платним трафіку з Google.

На новий сайт ми додали ще кілька видів контактних форм – з них також надходять заявки. Значно зросла кількість дзвінків. Таким чином, загальна конверсія сайту стала суттєво вищою.

А тепер про все по порядку.

Як виглядав старий сайт

Працюючи з масою сайтів, ми об'єктивно розуміли, що як мінімум наш сайт потребує більш сучасного веб-дизайну.

У веб-архіві можна подивитися, як виглядав сайт «Web-Marketing» до реконструкції:

https://web.archive.org/web/20190109213226/http://webmarketing.ua/

Перший екран старого сайту: 

 

За конверсію було прийнято:

  • звернення через основну форму – «Заповнення брифу»,
  • прямий дзвінок,
  • замовлення зворотнього дзвінка (Binotel) (відключили на початку 2019 року через нецільові звернення),
  • звернення через онлайн-чат (Jivosite) (відключили на початку 2019 року через нецільові звернення).

У процесі підготовки концепції дизайну нового сайту вирішили, що потрібні деякі зміни загалом по сайту:

  • Редизайн логотипу. Орієнтація – на цільову аудиторію та тематику нашого сайту. У результаті вибрали колірну гаму: сірий-блакитний/синьо-білий та морквяний – для акцентів.

  • Презентабельний, сучасний дизайн.

  • Більш інформативна головна сторінка. Сюди ми розмістили ключові блоки: основні послуги агентства, вигоди клієнта, історія, команда, відгуки, логотипи клієнтів, статті та кейси, контакти.

  • Більше форм для заявок, елементів call-to-action та засобів комунікації.

  • Перебудувати структуру меню “Послуги”.

  • Перебудувати структуру меню “Блог”.

Як продає новий сайт «Web-Marketing»?

Що вийшло – ви можете бачити самі (https://webmarketing.ua/). Так, ще ведуться доопрацювання, так, можливо, цей сайт – не зразок досконалості :) Але ми досягли своєї головної мети – стали отримувати більше звернень потенційних клієнтів.

За рахунок чого зросла конверсія сайту?

Працює сукупність факторів: це і свіжіший дизайн і насиченість різними видами контенту (графіка, анімація, відео), і більше блоків, що продають (сертифікати, команда, досягнення) і те, що тепер не потрібно шукати, як зв'язатися, де залишити заявку: через кожні 2-3 прокрутки екрана користувач бачить заклик до дії (заповнити форму, подивитися кейси, зателефонувати і т.д.).

Для демонстрації динаміки конверсії сайту ми вибрали:

  1. джерело/канал google/cpc (щоб скоротити вплив інших факторів, наприклад, роботи з SEO, активності в соцмережах тощо);

  2. порівняння періодів: поточний період роботи оновленого сайту (1.07.2020 - 20.08.2020), 3 аналогічним за тривалістю періодом, коли на старий сайт йшла реклама з Google (google/cpc);

  3. параметр порівняння – коефіцієнт конверсії для мети “Заповнення брифа”.

Порівняння: 1 липня 2020 – 20 серпня 2020 та 1 квітня 2019 – 21 травня 2019:

Порівняння: 1 липня 2020 – 20 серпня 2020 та 1 січня 2019 – 20 лютого 2019:

Порівняння: 1 липня 2020 - 20 серпня 2020 та 1 жовтня 2019 - 20 листопада 2019

 

Тепер ми можемо на власному прикладі показувати, наскільки сильно залежить конвертація трафіку в ліди/продажі від логіки сайту, його презентабельності, зручності для користувача.

Ми часто чуємо про ситуацію, коли реклама працює, начебто приходять цільові користувачі, але % лідів, який отримує бізнес із реклами, не покриває витрати.

Саме тому наше агентство, перш ніж розпочинати рекламну стратегію, обов'язково вивчає цільову аудиторію клієнтського бізнесу, робить аудит сайту, дає зауваження та рекомендації щодо підвищення конверсії сайту. Якщо ж сайт в принципі не підходить для залучення лідів/продажів, то вкладення в рекламу будуть порожньою тратою коштів. За такі проекти ми не беремося.

І головний висновок: немає безвихідних ситуацій. Не конвертує сайт? Не окупається реклама? Якщо у вас є бажання йти далі, розвивати свій бізнес – давайте розбиратись та вирішувати проблеми разом – «Web-Marketing» до Ваших послуг! :)


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.