Агентство Web-Marketing працює з контекстною рекламою в Google, Яндекс, Bing з 2009 року.
За цей час команда нагромадила досвід просування різних тематик, наприклад:
-
медичні, готельні, туристичні, юридичні, освітні послуги, послуги вантажоперевезень та доставки товарів з-за кордону, доставки їжі;
-
продаж автомобілів, автозапчастин та аксесуарів, оздоблювальних матеріалів, продуктів харчування;
-
товарів високого цінового сегмента; розваги, активний відпочинок. Загалом – широкий спектр компаній В2В та В2С.
Проте ми не співпрацюємо з кожним, хто звертається за послугою контекстної реклами.
Зі всіх звернень, які надходять на замовлення реклами, на жаль, ми беремо в роботу лише трохи більше 50%.
Чому?
Ми не хочемо, щоб згодом клієнт, витративши гроші, зрозумів, що бажаного результату немає, розчарувався і пішов, хоча спочатку ми знали, що реклама не принесе відчутних продажів.
З ким ми не співпрацюємо
1) не працюємо з проектами з безліччю недоробок. Наше агентство бере на себе місію – піднімати продаж бізнесу через сайт. Отже, реклама сайту, який не відповідає комерційним цілям, буде просто зливом грошей. Коротко про те, що має бути на комерційному сайті:
-
висока швидкість завантаження;
-
адаптивна верстка (коректне відображення сайту на різних пристроях);
-
наявність тригерів, що продають, кнопок для покупки, форм для збору контактів;
-
коректна робота фільтрів, сортування, всіх етапів оформлення замовлення;
-
якісні фото товарів, опис способів доставки, оплати, гарантії повернення тощо.
Також у процесі роботи ми звертаємо увагу на фактори, на які не можемо впливати, але від яких залежить успіх підприємства.
Наприклад, якщо в організації слабкий клієнтський сервіс (повільна обробка заявок, нечемне спілкування), неналежна якість товару, то скільки потенційних клієнтів не привела б контекстна реклама, бізнес не відчує суттєвого прибутку. Тому, якщо помічаємо недоліки, повідомляємо клієнтів.
Нам цікаво співпрацювати тільки з тим бізнесом, який хоче виправлятися та змінюватися на краще!
Корисно почитати: «Яким повинен бути хороший інтернет-магазин»
2) не беремося за проекти, де з якихось причин не можна встановити на сайт інструменти аналітики. Без налаштування відстеження конверсій (дзвінків, покупок, заявок тощо) немає можливості налаштовувати рекламу так, щоб вона приносила результат у вигляді цих самих конверсій, а значить – на нас чекає гра «наосліп» і неефективне використання коштів.
3) "не працюємо роботу". Завдання PPC-фахівця «Web-Marketing» – досягати поставлених клієнтом цілей. Робити щось, що не веде до досягнення результату, не в наших правилах.
4) не рекламуємо сайти з неетичним або контентом, що вводить в оману: ставки, азартні ігри, мережевий маркетинг, цілительство, ворожіння, кредитування, фінансові піраміди, ICO, засоби для схуднення, БАДи і т.п.
5) не налаштовуємо рекламу за годину/день. Підібрати десяток ключових слів і скласти кілька оголошень – не наш принцип. Ми працюємо за схемою: «Детальне налаштування аналітики – Детальне налаштування рекламної кампанії». А після старту РК слідує безперервний ланцюжок робіт «Тестування – Аналіз – Оптимізація». Зазвичай, налаштування кампанії займає від 3-х днів.
6) не співпрацюємо із проектами без сайтів/лейдингів;
7) не беремо працювати низькобюджетні проекти (коли рекламний бюджет компанії становить 100-200 у.о./мес.). Найчастіше для повноцінної конкурентоспроможної кампанії в Україні таких грошей дуже мало. А якщо у вас специфічний продукт з низькою популярністю, то щоб влучити в цільову аудиторію, швидше за все, потрібно буде вести кілька паралельних кампаній (в залежності від стратегії - Пошук, КМС, ремаркетинг).
8) не працюємо з рекламними кампаніями разово, періодично на запит або погодинно.
Є питання? – Телефонуйте!
(044)-332-69-89, (098)-692-0-691