З якими проектами ми не працюємо

Час читання: 3 хвилин

Агентство Web-Marketing працює з контекстною рекламою в Google, Яндекс, Bing з 2009 року.

За цей час команда нагромадила досвід просування різних тематик, наприклад:

  • медичні, готельні, туристичні, юридичні, освітні послуги, послуги вантажоперевезень та доставки товарів з-за кордону, доставки їжі;

  • продаж автомобілів, автозапчастин та аксесуарів, оздоблювальних матеріалів, продуктів харчування;

  • товарів високого цінового сегмента; розваги, активний відпочинок. Загалом – широкий спектр компаній В2В та В2С.

Проте ми не співпрацюємо з кожним, хто звертається за послугою контекстної реклами.

 

Зі всіх звернень, які надходять на замовлення реклами, на жаль, ми беремо в роботу лише трохи більше 50%.

right arrow

Чому? right arrow

Ми не хочемо, щоб згодом клієнт, витративши гроші, зрозумів, що бажаного результату немає, розчарувався і пішов, хоча спочатку ми знали, що реклама не принесе відчутних продажів.

З ким ми не співпрацюємо

1) не працюємо з проектами з безліччю недоробок. Наше агентство бере на себе місію – піднімати продаж бізнесу через сайт. Отже, реклама сайту, який не відповідає комерційним цілям, буде просто зливом грошей. Коротко про те, що має бути на комерційному сайті:

  • висока швидкість завантаження;

  • адаптивна верстка (коректне відображення сайту на різних пристроях);

  • наявність тригерів, що продають, кнопок для покупки, форм для збору контактів;

  • коректна робота фільтрів, сортування, всіх етапів оформлення замовлення;

  • якісні фото товарів, опис способів доставки, оплати, гарантії повернення тощо.

Також у процесі роботи ми звертаємо увагу на фактори, на які не можемо впливати, але від яких залежить успіх підприємства.

Наприклад, якщо в організації слабкий клієнтський сервіс (повільна обробка заявок, нечемне спілкування), неналежна якість товару, то скільки потенційних клієнтів не привела б контекстна реклама, бізнес не відчує суттєвого прибутку. Тому, якщо помічаємо недоліки, повідомляємо клієнтів.

Нам цікаво співпрацювати тільки з тим бізнесом, який хоче виправлятися та змінюватися на краще!


Корисно почитати: «Яким повинен бути хороший інтернет-магазин»

2) не беремося за проекти, де з якихось причин не можна встановити на сайт інструменти аналітики. Без налаштування відстеження конверсій (дзвінків, покупок, заявок тощо) немає можливості налаштовувати рекламу так, щоб вона приносила результат у вигляді цих самих конверсій, а значить – на нас чекає гра «наосліп» і неефективне використання коштів.

3) "не працюємо роботу". Завдання PPC-фахівця «Web-Marketing» – досягати поставлених клієнтом цілей. Робити щось, що не веде до досягнення результату, не в наших правилах.

4) не рекламуємо сайти з неетичним або контентом, що вводить в оману: ставки, азартні ігри, мережевий маркетинг, цілительство, ворожіння, кредитування, фінансові піраміди, ICO, засоби для схуднення, БАДи і т.п.

5) не налаштовуємо рекламу за годину/день. Підібрати десяток ключових слів і скласти кілька оголошень – не наш принцип. Ми працюємо за схемою: «Детальне налаштування аналітики – Детальне налаштування рекламної кампанії». А після старту РК слідує безперервний ланцюжок робіт «Тестування – Аналіз – Оптимізація». Зазвичай, налаштування кампанії займає від 3-х днів.

6) не співпрацюємо із проектами без сайтів/лейдингів;

7) не беремо працювати низькобюджетні проекти (коли рекламний бюджет компанії становить 100-200 у.о./мес.). Найчастіше для повноцінної конкурентоспроможної кампанії в Україні таких грошей дуже мало. А якщо у вас специфічний продукт з низькою популярністю, то щоб влучити в цільову аудиторію, швидше за все, потрібно буде вести кілька паралельних кампаній (в залежності від стратегії - Пошук, КМС, ремаркетинг).

8) не працюємо з рекламними кампаніями разово, періодично на запит або погодинно.


 Є питання? Телефонуйте! 

wink emoji png 18hand 1

  (044)-332-69-89(098)-692-0-691


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: