Facebook совершенствует электронную коммерцию

Час читання: < 1 хвилина

Соціальна платформа Facebook заявила, що надасть інструменти, які допоможуть компаніям демонструвати таргетовану рекламу більш адаптовану до переваг покупців. Нововведення дозволить продавцям пропонувати персональні рекламні акції для конкретної аудиторії.

Також незабаром будуть доступні інструменти, які дозволять в оголошеннях створювати каталоги продуктів із доповненою реальністю. Таким чином, релевантні продукти автоматично відображатимуться для покупців залежно від їхніх інтересів.

Instagram також на порозі покращень. Марк Цукерберг повідомив, що зараз ведеться розробка технології візуального пошуку. У майбутньому користувачі Instagram зможуть підбирати шукане за фотографіями. Для пошуку зображень достатньо буде зробити знімок камерою гаджета або завантажити фото з пристрою.

Нові функції соціальної комерції Facebook обумовлені останніми оновленнями конкурентів. Технологічні компанії вкладають все більше коштів у вдосконалення покупок у додатках через популярність шопінгу в них.

Згідно з дослідженнями, близько 58% споживачів воліють купувати через соціальні мережі, а не в інтернет-магазинах.

Більше половини респондентів підтвердили, що купували товари після перегляду контенту у своїх стрічках. Facebook на сьогоднішній день є провідною платформою, яка інформує користувачів про товари та послуги у соціальних мережах, за ним слідують Instagram та Pinterest.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: