Прогноз на 2022 рік: як розвиватиметься рекламний інтернет-ринок в Україні
Згідно з дослідженнями ВРК у 2021 році, український рекламний медіаринок, незважаючи на складну загальносвітову пандемічну ситуацію, зріс практично на 27%. І наступні 12 місяців ситуація не зміниться.
Так, лише загальний інтернет-ринок досяг цифри у 30 млрд грн., тим самим майже зрівнявшись із традиційною рекламою, обсяги якої у 2021 р. перевищили 31 млрд. грн. І згідно з прогнозами digital маркетинг демонструватиме впевнене зростання у 2022 році мінімум на 34%. Причин тому кілька:
- досить низький поріг входу;
-
загальне постковідне пожвавлення ринку;
-
перелокація бюджетів із традиційних медіа.
Головними глобальними гравцями інтернет-ринку залишаться Google та Facebook. Також помітно домінуватиме TikTok. Рушійною силою зростання ринку будуть пошукова реклама і цифрове відео, що включає Youtube.
Позитивна тенденція зростання всіх видів медіа, що демонструється цього року, збережеться за рахунок відкладеного споживчого попиту, що накопичився за час локдаунів та ковідних обмежень. І така картина спостерігається у всьому світі, де також відзначається збільшення обсягів за категоріями та зростання ринку маркетингових сервісів на 12%.
З цього випливає, що діджитал однозначно нарощуватиме обороти, захоплюючи за собою у прекрасне майбутнє інших учасників індустрії.