Прогноз на 2022 рік: як розвиватиметься рекламний інтернет-ринок в Україні

Час читання: < 1 хвилина

Згідно з дослідженнями ВРК у 2021 році, український рекламний медіаринок, незважаючи на складну загальносвітову пандемічну ситуацію, зріс практично на 27%. І наступні 12 місяців ситуація не зміниться.

Так, лише загальний інтернет-ринок досяг цифри у 30 млрд грн., тим самим майже зрівнявшись із традиційною рекламою, обсяги якої у 2021 р. перевищили 31 млрд. грн. І згідно з прогнозами digital маркетинг демонструватиме впевнене зростання у 2022 році мінімум на 34%. Причин тому кілька:

  • досить низький поріг входу;
  • загальне постковідне пожвавлення ринку;

  • перелокація бюджетів із традиційних медіа.

Головними глобальними гравцями інтернет-ринку залишаться Google та Facebook. Також помітно домінуватиме TikTok. Рушійною силою зростання ринку будуть пошукова реклама і цифрове відео, що включає Youtube.

Позитивна тенденція зростання всіх видів медіа, що демонструється цього року, збережеться за рахунок відкладеного споживчого попиту, що накопичився за час локдаунів та ковідних обмежень. І така картина спостерігається у всьому світі, де також відзначається збільшення обсягів за категоріями та зростання ринку маркетингових сервісів на 12%.

З цього випливає, що діджитал однозначно нарощуватиме обороти, захоплюючи за собою у прекрасне майбутнє інших учасників індустрії.

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: