Facebook совершенствует электронную коммерцию

Час читання: < 1 хвилина

Facebook впроваджує нову опцію оптимізації рекламного контенту під кожного користувача. 

Тепер при настройці реклами в соціальній мережі можна скористатися новою опцією, яка найближчим часом стане доступною для всіх користувачів.

Вона полягає у можливості оптимізувати текст оголошення під конкретного користувача, зокрема визначає, що показувати насамперед - заголовок, частину основного тексту чи опис. Вибір автоматизовано робить система Facebook, ґрунтуючись на минулому досвіді переваг людини.

Тобто, якщо припустимо, заголовок вашої реклами "Літній розпродаж", а опис - "Отримайте знижки на всі аксесуари для морського відпочинку", система може міняти їх місцями для окремих користувачів. Завдяки алгоритмам мережі, визначається, на що читач відреагує краще.

Така автоматична оптимізація рекламних оголошень у Facebook спрощує роботу із соціальною мережею, дозволяючи заощаджувати час і гроші, створювати кілька варіацій тексту націлення. А, головне, дозволяє виявити нові поведінкові тенденції та підходи, про які раніше маркетологи не замислювалися.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: