Правило Фейсбука "20% тексту на зображеннях" скасовано

Час читання: < 1 хвилина

У вересні 2020 року з'явилася революційна новина від ФБ. Тепер вимога при настроюванні реклами у Facebook завантажувати візуали з текстом не більше 20% від площі носить лише рекомендаційний характер.

Формулювання з російськомовної довідки Фейсбук про «Про текст на рекламних зображеннях» тепер звучить так:

Цей маленький нюанс насправді є великою та довгоочікуваною новиною для багатьох рекламодавців.

Раніше за недотримання правила «не більше 20% тексту на зображенні» Facebook Ads значно ускладнював або зовсім обмежував просування такої реклами на Фейсбук.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: