Дослідження інтернет-аудиторії – дані за 2019 рік

Час читання: 3 хвилин

Стаття містить актуальні дані на липень 2019 року про кількість користувачів мережі Інтернет, найвідвідуваніші сайти у світі, популярні соціальні мережі, дослідження про використання Facebook Instagram в Україні та багато іншої корисної інформації. Також вже доступний звіт зі статистики інтернет-аудиторії за 2020 рік.

 

statistika-Interner-auditorii-2019

samye-poseschaemye-saity-2019

 

kak-polzovately-uznayut-o-brende

 

golosovoy-poisk-statistic

 

skolko-liudey-ispolzuet-blokirovshchik-reklamy

 

aktivnost-v-seti-statistika


 Радимо до читання: «Як оцінювати ефективність реклами на YouTube»

skolko-ludey-v-sots-setyah

 

samue-populyarnye-sots-seti

Статистика Интернет 2019

 

Facebook Insta

 

фб инста

 

Узагальнюючи дані, отримуємо таку статистику з інтернет-аудиторії на сьогоднішній день (липень 2019):

  • 56% населення планети є користувачами Інтернету;
  • 45% активно користуються соцмережами;
  • основні джерела, з яких користувачі відкривають нові бренди: Пошукові системи, телебачення, рекомендації знайомих, реклама в соцмережах;
  • у лідерах за популярністю такі соцмережі та месенджери, як: Facebook, YouTube, WhatsApp, Fb Messenger, WeChat, Instagram;

  • як мінімум, 1 раз на місяць 93% користувачів Інтернету дивляться відео онлайн.

Facebook та Instagram в Україні

Станом на вересень 2019 року рекламні майданчики цих соціальних мереж дозволяють охопити 18 млн. людей в Україні.

Facebook в Україні популярніший за Instagram, як і в більшості європейських країн. Facebook і Facebook Messenger особливо популярні серед вікової категорії 25-35 років.

Instagram – соцмережа № 1 для української молоді. Ступінь проникнення серед населення 18-24 років – майже 99%.

56% користувачів, зареєстрованих в Instagram, перебувають у віці 25-35 років і 27% - у віці 36-45 років. Українська аудиторія Фейсбук має вищі показники активності, ніж у середньому у світі: українці частіше взаємодіють із рекламними оголошеннями. Загалом за 30 днів користувач клацає на 18 рекламних публікацій.

Материалы подготовлены на основе исследований GlobalWebIndex, Hootsuite, We Are Social.
 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.