Як перевірити інтерфейс мобільної версії сайту

Час читання: 2 хвилин

На сьогоднішній день близько 50% трафіку на сайти йде з мобільних телефонів і близько 30% транзакцій відбувається також із мобайлу.

Всі ми начебто знаємо цю статистику та розуміємо, наскільки важлива коректна робота сайту на телефонах, але чомусь часто забуваємо про це, коли розробляємо шляхи підвищення ефективності продажів.

На що треба звернути увагу перед перевіркою відображення сайту на різних пристроях?

Ми рекомендуємо переглянути звіт у Google Analytics «Аудиторія>Мобільні пристрої», де ви побачите статистику по мобільних пристроях відвідувачів вашого сайту:

 

otchot-google-analytics-auditorii-mobile

 

Проаналізувавши поведінкові показники трафіку та коефіцієнт конверсії з різних моделей телефонів, ви зрозумієте, на які з них варто звернути увагу насамперед.

Як перевірити адаптивність сайту під різноманітні мобільні пристрої?

Для цього існують спеціальні програми, онлайн-сервіси та розширення для браузерів. Але один із найдоступніших і найшвидших варіантів перевірки відображення сайту на смартфорнах і планшетах — це емулятор пристроїв у браузері Google Chrome. Для того, щоб скористатися емулятором:

  • Відкрийте свій сайт у браузері Chrome
  • Натисніть правою кнопкою миші на екрані та виберіть «Переглянути код»
  • Клацніть на значок девайсів
  • Виберіть потрібну модель пристрою
 

emulator-ustroistv-google

Що важливо?

На першому екрані повинна знаходитися ключова інформація - хто ви і що пропонуєте, а також кнопка заклику до дії (напр., "Купити").

Пам'ятайте: якщо ваш сайт погано адаптований під популярні мобільні пристрої, швидше за все, ви втрачаєте гроші! Тому терміново перевіряйте та виправляйте, якщо необхідно.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.