Різниця між B2B та B2C маркетингом в онлайн-бізнесі
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Контекстна реклама в пошукових системах та таргетована реклама в соцмережах — один із найпопулярніших та найефективніших інструментів для онлайн-продажів та розкрутки бренду.
Насамперед, тому що:
аудиторія мережі Інтернет становить понад 4 млрд. та безперервно зростає;
Просунуті системи збору інформації про користувачів і широкий функціонал націлювання дозволяють досить точно знаходити цільову аудиторію та націлювати на неї рекламні повідомлення.
Найбільш відвідуваними сайтами у світі, як і раніше, залишаються: |
- google.com |
- youtube.com |
- facebook.com |
Через високу популярність ресурсів Google, YouTube, Facebook, Instagram наше агентство свого часу обрало рекламні послуги в цих каналах як свою основну спеціалізацію.
І ось уже понад 12 років ми успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів за допомогою контексту та націлення.
Ми не приваблюємо гучними обіцянками та не обіцяємо золотих гір. Ми реалісти і знаємо про те, що результат буде, але чекати першого місяця фонтан дзвінків/продажів/лідів — це самообман. А ми чесні. :)
Можливо так, що Ви помітите ефект від реклами вже в день її запуску, а можливо, пройде не один тиждень. У будь-якому випадку — висока та стабільна окупність — це результат щомісячної роботи з оптимізації реклами.
Ми орієнтовані на тривалу співпрацю з клієнтом, тому клієнт та його бізнес є центром нашого робочого Всесвіту.
Співпраця з клієнтом починається з обговорення особливостей бізнесу: необхідно вникнути у процеси компанії, конкурентне середовище, вивчити ЦА.
Після осмислення вступної інформації від клієнта ми самі вивчаємо все, з чим доведеться працювати: веб-сайт, асортимент, визначаємо, що прийняти за мету рекламних кампаній - які події на сайті можна вважати цінними для бізнесу, наприклад заповнення форми, дзвінок, перегляд контенту і т.д.
Логічним результатом аналізу стає побудова рекламної стратегії - вибір відповідних рекламних інструментів та ефективний розподіл бюджету між ними.
Дізнайтеся більше, чому ми — Performance-агентство.
Якщо опустити технічну частину (налаштування акаунтів, реклами та відстеження ефективності - ми вже не раз писали про те, що не всі агентства роблять все професійно), наступна істотна відмінність нашого підходу в тому, що раз на місяць ми проситимемо Вас трохи напружитися, а саме ми з Вами аналізуватимемо фактичні продажі з реклами — прораховуватимемо повернення інвестицій з рекламних каналів, враховуючи дохід з реклами, маржу, витрати на наші послуги та власне вартість самої реклами.
Для чого це потрібно? — Для того щоб Ваші вкладення окупалися та працювали на прибуток Вашої компанії. Для того, щоб ми розуміли реальну ефективність нашої реклами та оптимізували її для досягнення ще більшої рентабельності.
Неважливо:
ви тільки починаєте розкручувати свій сайт в інтернеті і не знаєте, з чого почати, або ви вже стабільно почуваєтеся на ринку та хочете покращити результат;
ви нічого не знаєте зі сфери онлайн-реклами або ви досвідчений digital-маркетолог.
Ми працюємо з різними замовниками – від малого бізнесу до інтернет-маркетологів великих компаній.
Для нас важливо: правильна постановка завдань та цілей - що Ви хочете отримати від реклами в Інтернеті?
Досягнення цих цілей ми беремо на себе і пропонуємо Вам те, що працює завжди: професіоналізм, кропітка праця, чесність.
Web-Marketing: замовляйте рентабельну рекламу для рентабельності Вашого бізнеса
Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.
Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉