Ми не потокове агентство!

Час читання: 2 хвилин

Український ринок послуг з інтернет-маркетингу, на жаль, слабко орієнтований на клієнта. У гонитві за отриманням швидких і відносно легких грошей більшість рекламних агентств працюють, як конвеєр. Це звані потокові агентства.

Що пропонують потокові агенції?

Основні відмінності конвеєрних агентств – мегашвидкість виконання, дешевизна та, на жаль, поверховість.

Завдання потокового агентства – отримати гроші від клієнтів будь-яким способом. Тут все заточено на обслуговування великої кількості звернень: використовуються універсальні робочі шаблони, чек-листи, що дозволяють автоматизувати роботу, але такий підхід часто не враховує особливості бізнесу конкретного клієнта. Реклама, налаштована потоковою агенцією, приносить свій % результат переважно шляхом прикриття великих «дірок».

potokovoe agentstvo

Швидкий запуск – привабливий для багатьох підприємців пункт. І на цьому «грають» потокові агенції. Миттєве відправлення шаблонної комерційної пропозиції після звернення, розробка рекламної стратегії, налаштування кампаній, аналітики за 1 день – стиль компаній-конвеєрів.

Безумовно, в таких агентствах є безліч АЛЕ: маркетинг тут не дивиться в перспективу, немає занурення у «біль» клієнта, конкурентне середовище, бізнес-модель, внутрішні процеси компанії замовника. Звіти містять загальну інформацію («охоплення», «кліки», «CTR»), без цифр про продаж, які принесли маркетингові кампанії, без подальшого планування та прогнозів.

Ще одна відмінна риса – клієнтів постійно «розкручують» на нові послуги, які часто не орієнтовані на досягнення кінцевих цілей бізнесу. Але продавати треба, бо «сейлз» має місячний план. Як правило, через те, що клієнти залишаються незадоволені роботою потокового агентства (не бачать результатів у вигляді прибутку), термін життя клієнта в них вкрай низький (2-3 місяці, півроку максимум).

Чому ринок потокових агенцій процвітає?

По-перше, через нелегку ситуацію для бізнесу України на сьогоднішній день, багато підприємців «ведуться» на «швидко, дешево, сердито».

По-друге, агентства, що працюють на потоці, все ж таки можуть бути вигідні деякій частині компаній: наприклад, малому бізнесу, якому потрібно просто підтримувати присутність на ринку або бізнесу з дуже низькою конкуренцією (що зустрічається рідко).

В інших випадках, коли потрібні продажі, очевидний результат у вигляді доходу, робота на перспективу та примноження грошового капіталу від маркетингу, не рекомендується ставати частиною машини-конвеєра.

Яке агентство по маркетингу вибрати?

Какое оно хорошее агентство интернет маркетинга  

Принципами агентства, про співпрацю з яким ви, швидше за все, не пошкодуєте, є:

  • вузька спеціалізація (надають конкретний список послуг на максимально професійному рівні);

  • індивідуалізований підхід до вирішення завдань;

  • всі роботи виконуються задля досягнення бізнес-цілей замовника;

  • орієнтація на довгострокову співпрацю (такі компанії вкладають основну частину своїх ресурсів не на залучення нових клієнтів, а на якісну роботу для існуючих, що вигідно для обох сторін).

Ми, агенція «Web-Marketing», щасливі займати особливу нішу на ринку послуг інтернет-маркетингу – бути клієнтоорієнтованим!

Ось уже понад 11 років ми допомагаємо нашим клієнтам збільшувати продажі, розвиватися і ставати багатшими. Якщо ви бажаєте отримувати кваліфіковані послуги з маркетингу в Інтернеті – сміливо звертайтесь до нас!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.