У жовтні 2019 року компанія Google запустила тестування нової пошукової технології під назвою Bert (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) американською англійською. А в грудні 2019 року алгоритм запрацював 70 мовами світу, включаючи й українську.
Здавалося б нічого дивного: Google випустила чергове оновлення пошукового алгоритму. Проте фахівці компанії називають цю технологію наймасштабнішим проривом за останні 5 років. У свою чергу, експерти SEO (Search Engine Optimization) вже висловили думку про те, що новий алгоритм може кардинально змінити органічну видачу в пошуку Google, але поки що робити однозначні висновки рано.

Що представляє собою Bert?
За фактом, змінюється принцип роботи пошукача Google. В основі алгоритму Bert лежить технологія обробки природної мови на основі нейронної мережі (NLP). По суті, Bert «заточений» на розуміння не окремих слів, а всієї фрази, яка вводиться користувачем, з урахуванням контексту.
Чи варто SEO-фахівцям бити на сполох?
З одного боку, видача результатів пошуку, безумовно, зміниться, особливо за «нішевими», вузькочастотними запитами.
З іншого боку, алгоритм не сканує вміст сторінок, тому безпосередньо не впливає на ранжування.
Що робити, щоб не втрачати позиції та бути в ТОПі?
Як і раніше діє золоте правило — створення корисного для користувачів унікального контенту.
Але оскільки Bert «розуміє» розмовну мову, то в семантичному ядрі варто приділити особливу увагу розгорнутим ключовим фразам, які відповідатимуть природним питанням людини. Так, для розміщення такого контенту добре підійде, наприклад, розділ на сайті "Відповіді на часті питання".
І звичайно, ніхто не скасовував контекстну рекламу в Google. Цей інструмент просування зарекомендував себе як один із найшвидших і найнадійніших способів залучення клієнтів.
Рекомендуємо до читання: «Cкільки коштує контекстна реклама и за що платити агентству?»