Послуги з інтернет-реклами сайту

Час читання: < 1 хвилина

Hозумієте, що навіть класний, зручний, наповнений якісним контентом сайт не гарантує прихід відвідувачів, і тому хочете запустити рекламу?

Найбільш підходяща реклама для вашого сайту

Акцентуємо увагу на тому, що якщо вам потрібно збільшити кількість замовлень, продажів через сайт, то для цієї мети найкраще підходить саме контекстна та таргетована реклама.

Найбільш “передбачуваний” тип реклами – налаштування контекстної реклами на пошуку. Тут можна залучити найцікавішу в покупці аудиторію. Але при цьому й ціна кліка в пошуковій кампанії може бути високою. Зниження вартості трафіку, збільшення коефіцієнта конверсії – першочергові завдання PPC-фахівця.

Ціна кліку в контекстно-медійній мережі Google, рекламній мережі Яндекс, найчастіше значно нижча, ніж на Пошуку. Але покази тут націлені на відносно холодну аудиторію.

Підключивши інструменти ремаркетингу/ретаргетингу, вдасться запустити показ оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Зазвичай реклама з ремаркетингом дає добрі результати.

Для реклами сайту в Інтернеті також відмінно підходить таргетована реклама в соцмережах. Особливо якщо вона працює паралельно з контекстною рекламою.

  AdobeStock 111453587 1280x720 1

Ефективна реклама від компанії «Web-Marketing»

Наше агентство має вузьку спеціалізацію в контекстній та таргетованій рекламі, тому ми надаємо дані послуги на експертному рівні!

Те, який напрямок краще вибрати, залежить від особливостей конкретного бізнесу та цілей клієнта. Усі деталі ми обговоримо під час персональної консультації. Телефонуйте зараз!


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.

  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
    Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.

  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉