Послуги з інтернет-реклами сайту

Час читання: < 1 хвилина

Hозумієте, що навіть класний, зручний, наповнений якісним контентом сайт не гарантує прихід відвідувачів, і тому хочете запустити рекламу?

Найбільш підходяща реклама для вашого сайту

Акцентуємо увагу на тому, що якщо вам потрібно збільшити кількість замовлень, продажів через сайт, то для цієї мети найкраще підходить саме контекстна та таргетована реклама.

Найбільш “передбачуваний” тип реклами – налаштування контекстної реклами на пошуку. Тут можна залучити найцікавішу в покупці аудиторію. Але при цьому й ціна кліка в пошуковій кампанії може бути високою. Зниження вартості трафіку, збільшення коефіцієнта конверсії – першочергові завдання PPC-фахівця.

Ціна кліку в контекстно-медійній мережі Google, рекламній мережі Яндекс, найчастіше значно нижча, ніж на Пошуку. Але покази тут націлені на відносно холодну аудиторію.

Підключивши інструменти ремаркетингу/ретаргетингу, вдасться запустити показ оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Зазвичай реклама з ремаркетингом дає добрі результати.

Для реклами сайту в Інтернеті також відмінно підходить таргетована реклама в соцмережах. Особливо якщо вона працює паралельно з контекстною рекламою.

  AdobeStock 111453587 1280x720 1

Ефективна реклама від компанії «Web-Marketing»

Наше агентство має вузьку спеціалізацію в контекстній та таргетованій рекламі, тому ми надаємо дані послуги на експертному рівні!

Те, який напрямок краще вибрати, залежить від особливостей конкретного бізнесу та цілей клієнта. Усі деталі ми обговоримо під час персональної консультації. Телефонуйте зараз!


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди гарно?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • Аналіз конкурентів у пошуковій видачі: інструменти та методи

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі (SERP) є одним із ключових етапів у SEO-просуванні сайту. Це дозволяє зрозуміти, які стратегії використовують ваші конкуренти, чому вони займають високі позиції та як ви можете перевершити їх у результатах пошуку.

  • ТОП-10 “граблів” бізнесу в контекстній і таргетованій рекламі

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.