ТОП-10 помилок на веб-сайті

Час читання: 3 хвилин

Проводячи юзабіліті-аудити для наших клієнтів, ми регулярно виявляємо помилки на сайтах. Більшість із них критичні, а в сукупності вони взагалі можуть значно знижувати конверсію сайту.

Ми зібрали ТОП таких помилок. Рекомендуємо ознайомитися з ними та при необхідності підкоригувати свій сайт, щоб уникнути зайвої втрати грошей.

1. Слабий Call to action

Ви можете витратити багато сил і купу грошей на залучення цільової аудиторії на сайт, показувати їй свої класні продукти або послуги, розповідати про переваги вашої компанії, але забути або не надати значення важливому нюансу - заклику до дії.

Золоте правило AIDA (Attention-Interest-Desire-Action) працює! Тому не забувайте закликати свого потенційного клієнта до логічного кінця - здійснення покупки. Кнопки "Купити", "Замовити", "Записатися" і т.д. повинні бути добре помітними на вашому сайті.

2. Немає елементів лідогенерації

Крім головних форм для оформлення покупки/заявки, на комерційному сайті повинні бути присутні й інші форми для збирання контактів та елементи, які можна буде відстежувати в аналітиці. Це необхідно для ведення більш тонкого маркетингу - детальної сегментації аудиторії для email-розсилок, розсилок через месенджери, sms, а також для використання в рекламних кампаніях з ремаркетингом.

 

kak sozdat prodayushchiy sait

3. Незрозуміло, про що сайт

Навіть при випадковому попаданні на сайт користувачеві з перших секунд має бути зрозуміло, про що цей сайт – його тематика та призначення.

Логотип, що добре переглядається, правильна структура меню, відповідні тематиці банер на першому екрані, слоган допоможуть користувачеві швидко зорієнтуватися на вашому сайті.

4. Нелогічна структура

Структура вашого сайту має бути добре продумана, щоб у результаті вийшов функціональний у всіх точках зору ресурс. Що мається на увазі?

По-перше, структура сайту повинна повторювати асортимент ваших товарів/послуг (категорії/підкатегорії), що робить її зрозумілою для користувачів. По-друге, правильна логіка угруповання сторінок - запорука успішного просування в SEO і в контекстній рекламі!

5. Багато полів для заповнення форми заявки

Уявіть, що ви майже біля мети: потенційний клієнт "загорівся" вашою пропозицією і вже готовий купити, але залишився останній крок - оформити замовлення, і цей крок, на жаль, буває надто болісним для покупця і згубним для продавця.

Багато кейсів підтверджує факт, що форми з безліччю полів набагато нижче конвертують, ніж форми зі збором найнеобхідніших даних. Наприклад, навіщо просити заповнити “Ім'я”, “Прізвище”, а то й “По батькові”, якщо достатньо лише імені? Або не завжди логічно робити обов'язковими для заповнення поля "Телефон" та "E-mail" - можна вибрати один контакт.

Щоб дізнатися, які форми охоче заповнюватимуть користувачі вашого сайту, необхідно регулярно проводити їх А/В-тестування.

6. Pop-up — в очі

Досить часто зустрічається така історія: відкриваємо сайт, і з перших пару секунд — користувачеві на весь екран спливає величезний поп-ап. Шалена "мода" на цей маркетинговий хід давно пройшла, більшість маркетологів знає, що поп-апи дратують.

Використовувати їх, звичайно, варто, але вміло та дозовано — як варіанти, показувати:

  • через деяку кількість часу (коли очевидно, що користувач зацікавився),

  • тільки певним відвідувачам сайту (наприклад, з ремаркетингу),

  • після досягнення цілей (переглянули відео, натиснули на “Акції”, читали блог, переглянули більше N товарів тощо)

7. Дизайн минулого століття

Застарілий дизайн з безліччю різноманітних шрифтів, що не поєднуються між собою кольорами, неякісних фотографій створюють "наляписту" картину і не викликають довіри у сучасного користувача Інтернету.

Якщо користувачі у віці 50+ ще не такі критичні, то продаж товарів і послуг на сайті з відверто застарілим дизайном молодшим людям навряд чи буде успішним.

8. Перевантаженність текстом

Великі полотна неінформативного тексту найчастіше обґрунтовані прагненням підтримувати SEO сайту. Але наявність цих текстів часто не є гарантією високих позицій у пошуковій видачі, а ось викликати негативні почуття у відвідувачів сайту вони точно можуть!

Інформацію на сайті краще подавати у стислому та структурованому вигляді: інфографіки, блок-схеми, таблиці, слогани, списки тощо. Також при включенні SEOшного тексту намагайтеся максимально гармонійно вписувати його в контент сторінки, зберігаючи при цьому логіку, інформативність та користь відвідувача вашого сайту.

9. Мало засобів зв'язку

Надайте всі можливі способи зв'язку з вами — покажіть, що вам можна не лише зателефонувати або написати на пошту, але й надіслати повідомлення до Viber/Telegram/WhatsApp/Facebook messenger. Вкажіть на карті "Контакти", як до вас дістатися. І, звичайно, варто використовувати корисні інструменти, які полегшують життя як відвідувачам сайту, так і бізнесу, онлайн-чати, сервіси замовлення зворотного дзвінка і т.д.

Пам'ятайте, що всі люди різні: хтось вважає за краще дзвонити, комусь комфортніше спілкуватися через чат або месенджер, а комусь прямо зараз незручно розмовляти, і він хоче замовити дзвінок на певний час. Тому знайдіть рішення кожного клієнта.

10. Відсутні елементи, що формують довіру

Важливо акцентувати увагу на перевагах вашої компанії і не лише словами, а й фактами!

Виділіть окремими блоками ваші досягнення та досвід, покажіть відгуки ваших клієнтів, відеовідгуки, листи подяки, ваші ліценції та сертифікати, участь у конкурсах, рейтингах, благодійності тощо. Всі ці деталі разом підвищують довіру до вашого бренду, формують імідж і виділяють вас серед конкурентів.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: