Від чого залежить ефективність реклами
Запустити грамотно налаштовані кампанії – це навіть не половина справи. Ефективність рекламних кампаній залежить від багатьох складових.
Як би не намагалося рекламне агентство, але без готовності бізнесу залучатися, аналізувати вирву онлайн-продажів, брати участь у покращенні свого продукту, сервісу, сайту, «вичавити» з реклами максимум не вийде.
Пропонуємо розглянути матеріал, який показує зони відповідальності Агентства з реклами та Клієнта:
Що слід розуміти:
У нашому агентстві рекламні кампанії налаштовуються під конкретні завдання та KPI бізнесу, проводиться глибока аналітика, вкладається максимум зусиль на управління кампаніями задля досягнення поставлених цілей.
Але кількість грошей, що у результаті отримує бізнес клієнта від реклами, залежить тільки від якості її налаштування і управління. На продаж впливає затребуваний, класний продукт, ціна, відбудова від конкурентів, робота sales-відділу, якість сервісу, наявність сайту, що продає, з гарною конверсією, система підрахунку фактичних продажів і рентабельності тощо.
Тільки у випадку, коли кожен (Агентство та Бізнес) відповідає за свою зону і в той же час готовий до колаборації, можна очікувати на високе повернення інвестицій з реклами! Усім продаж! :)