Від чого залежить ефективність реклами

Час читання: < 1 хвилина

Запустити грамотно налаштовані кампанії – це навіть не половина справи. Ефективність рекламних кампаній залежить від багатьох складових.

Як би не намагалося рекламне агентство, але без готовності бізнесу залучатися, аналізувати вирву онлайн-продажів, брати участь у покращенні свого продукту, сервісу, сайту, «вичавити» з реклами максимум не вийде.

Пропонуємо розглянути матеріал, який показує зони відповідальності Агентства з реклами та Клієнта:

Що слід розуміти:

У нашому агентстві рекламні кампанії налаштовуються під конкретні завдання та KPI бізнесу, проводиться глибока аналітика, вкладається максимум зусиль на управління кампаніями задля досягнення поставлених цілей.

Але кількість грошей, що у результаті отримує бізнес клієнта від реклами, залежить тільки від якості її налаштування і управління. На продаж впливає затребуваний, класний продукт, ціна, відбудова від конкурентів, робота sales-відділу, якість сервісу, наявність сайту, що продає, з гарною конверсією, система підрахунку фактичних продажів і рентабельності тощо.

Тільки у випадку, коли кожен (Агентство та Бізнес) відповідає за свою зону і в той же час готовий до колаборації, можна очікувати на високе повернення інвестицій з реклами! Усім продаж! :)


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.

  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
    Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.

  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉