Бізнес в інтернеті
-
-
Сезонні рекламні кампанії – що і як робити
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги. -
Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉
-
-
Інтернет-реклама: інхаус фахівець чи агенція на аутсорсі?
Інтернет-реклама: інхаус спеціаліст чи рекламна агенція на аутсорсі?
-
Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу
Смішні та не дуже міфи про маркетинг та рекламу в інтернеті.
-
Анатомія сайту, що продає: як досягти високої конверсії?
Що потрібно врахувати при створенні свого сайту, щоб отримувати високий результат у вигляді продажів та витрачати на рекламу мінімальний бюджет.
-
Реклама у Viber: варіанти розміщення
Способы размещения рекламы в Вайбере (Viber).
Часті питання
-
-
Що потрібно для запуску реклами?
Від Вас потрібно лише заповнити бриф (надати вхідні дані), а також періодично давати зв’язок за фактичними онлайн-продажами.
-
Які гарантії я отримаю?
Ми гарантуємо налаштування реклами під високі показники ефективності та рентабельності для Вашого бізнесу.
-
Що таке оптимізація реклами?
Це робота з покращення результатів – збільшення кількості конверсій (дзвінків, заявок, покупок через сайт) та зниження їх вартості.
Підписуйтесь на новини!
Отримуйте статті, кейси і новини про контекстну рекламу і успішному веденні бізнесу в інтернеті. Ніякого спаму, тільки найсвіжіше і актуальне!
Новини інтернет-маркетингу
-
Як Штучний Інтелект трансформує контекстну рекламу: сучасні можливості та перспективи
Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.
-
-
-
-
-
-
Google Ads: три попередження, та блокування рекламного кабінету
Google: три предупреждения, и блокировка рекламного кабинета. Google Ads анонсировал запуск пилотного проекта, направленного на борьбу с нарушениями рекламной политики сервиса.
-
Facebook впроваджує нову опцію оптимізації контенту
Facebook внедряет новую опцию оптимизации рекламного контента под каждого пользователя
Наші кейси
-
Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?
Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.
Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело
-
Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази
Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією! -
Коли чекати результатів від реклами?
Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.
-
-
-
-
-
Про рекламу в інтернеті
-
-
-
-
-
Кейс: “Розваги у VR”_UA
Про те, як обрана рекламна стратегія впливає на результат. Зниження вартості конверсії у 3,9 разів.
-
Оповідь про те, чому реклама не працює або Реклама, як індикатор бізнесу
Почему контекстная или таргетированная реклама может не давать достаточного результата – разберём в этой статье. Возможные причины и что с этим делать!
-
Кому потрібна контекстна реклама, а кому таргетована?
Що вибрати: контекстну рекламу Google або таргетовану рекламу в соцмережах Facebook та Instagram? Питання з одного боку складне, з іншого – просте. Чому, що і як – читайте у статті 🙂
-
Коли почне окупатись контекстна реклама?
Ми не втомлюємося розповідати, як непросто вести прибуткову для бізнесу рекламу. У цій статті розкривається скільки часу потрібно після запуску кампаній, щоб вивести їх на рентабельний рівень.