Чому не працює контекстна реклама

Час читання: 3 хвилин

«У нас контекстна реклама не працює. Гроші пішли, а ефект так і не відчули», – приблизно такі скарги періодично можна почути від власників бізнесу. Пропонуємо розібратися у можливих причинах «непрацюючого контексту». Адже повністю відключити цей блок маркетингової стратегії – отже, втратити можливість отримувати соковиту частку достатньо цільового трафіку.

Куди дивитися, якщо виникли сумніви, відключати контекст чи ні?

Є кілька найімовірніших причин, чому ваша реклама не працює:

1. Неправильні параметри кампаній.

Щоб виключити цю часту та банальну причину малоефективних вкладень, достатньо провести безкоштовний базовий або поглиблений аудит контекстної реклами.

2. Кампанії налаштовані коректно, але результату все одно немає.

Якщо у вашому рекламному обліковому записі грамотна структура, повна, правильно згрупована семантика, ключові фрази в потрібних відповідностях, пророблені мінус-слова, ведеться регулярна оптимізація кампаній і т.д. - Тоді дивимося ширше.

Часто причини слабкого ефекту від контекстної реклами локалізуються за рамками рек. облікового запису.

Отже, це може бути:

3. Непродающий сайт.

Це біль багатьох таргетологів. Вишукуючись у налаштуваннях націлювання, залучаючи справді цільову аудиторію, вони можуть втрачати левову частку конверсій саме того, що сайт погано реалізований для комерційних цілей. Наприклад, відсутні або недостатньо:

  • кнопок "Купити", "Замовити", "Зателефонувати" тощо;
  • онлайн-чати;
  • колбек;
  • форми зворотнього зв'язку;
  • телефони, імейли неклікабельні тощо.

4. Незручний/ сайт, що не відповідає сучасним вимогам:

  • швидкість загрузки має велике значення.

Google не любить повільні сайти і всіляко «топить» їх. Не дивно, адже за статистикою, якщо сторінка завантажується довше 3 секунд, користувач вирушає з неї. Тому обов'язково приділіть велику увагу швидкості завантаження як для десктопної, так і мобільної версії сайту.

  • потрапляючи на цільову сторінку, користувач має побачити відповідь на запит.

Наприклад, якщо ви продаєте плитку, то не варто весь трафік на головну сторінку. Адже найчастіше люди уточнюють, що саме їх цікавить: матеріал/розмір/для якоїсь кімнати; ціна; вартість робіт.

Зрозуміло, з погляду зручності та логіки, цільова сторінка має містити конкретну інформацію. Також на ній повинні бути кнопки швидкого зв'язку, контакти магазину, адреса, способи доставки/оплати і т.д. Сайт повинен пред'являти вичерпну інформацію і змусити виконати цільову дію.

  • громіздкі форми заявок.

Ще один біч багатьох ресурсів. Ім'я/прізвище/по батькові/email/телефон/адреса/поштовий індекс/назва компанії/посада/… що тільки не просять вказувати при заповненні форм! Навіщо стільки інформації?

По-перше, через нескінченні поля значна частина користувачів йде, так і не відправивши їх.

По-друге, значну частину користувачів може насторожити, що їх просять надати надто багато персональних даних.

По-третє, що ви збираєтеся робити з найбільш терплячими, які все ж таки відправлять вам цю заявку з усіма даними? :) Напевно, «вб'єте» їх першою дозою спаму.

  • старомодний сайт.

Неякісні зображення, купи нелюдського тексту, яскраві кольори, не адаптована верстка під мобільні пристрої, і, може, навіть фото з ватермарками (рука-обличчя) :)

Все це не спонукає у своєму розпорядженні сучасних користувачів купити у вас.

5. Технічні причини.

Банально, але часто до нас звертаються клієнти, які кажуть, що реклама у них є, але аналітика не налаштована, і конверсії, відповідно, не відстежуються. Звичайно, це не є прямою причиною відсутності замовлень, але, аналізуючи, можна знайти ці причини!

Тому грамотно налаштована аналітика та її регулярне осмислення – обов'язковий пункт, який має йти у зв'язку з роботою будь-якої рекламної кампанії.

6. "Важкий продукт" для онлайн просування. Рідко, але зустрічаються ніші, для яких контекстна реклама не працює. Але це не точно. :)

Щоб дійти такого висновку і бути на 100% упевненим, потрібно провести величезну кількість експериментів із рекламними кампаніями, досконально вивчити ринок.

Важливий показник реклама конкурентів. Якщо конкуренти рекламуються, це вигідно!

Можливо, доведеться поміняти не одного підрядника, щоб зрозуміти, корисний вам контекст чи ні.

Що далі?

Яким би не було ваше ставлення до ефективності контекстної реклами, тренди змінюються. Має значення все: від зміни світогляду споживача, сьогоднішньої погоди до політичної ситуації у країні.

Повністю відмовлятися від ласого шматка трафіку, який може давати контекстна реклама, немає сенсу. Краще довіритися професіоналам та отримувати гідний результат.

Залишайте заявку на замовлення професійної контекстної реклами, разом ми обов'язково підвищимо дохід для Вашого бізнесу!

 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: